Kişilik & Karakter Uzaylılar tarafından kaçırılsanız ne yaparsınız ben şahsen teşekkür ederim😂? Başak6419 Takip Et Guru Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Süper soru seçtiğiniz için teşekkür ederim KS cim🥰 Güncellemeler1 yıl Güncel güncel🥰🥰 Uzaylılar tarafından kaçırılsanız ne yaparsınız ben şahsen teşekkür ederim😂? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
busegmss Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Yer söylesinler ben gelirim. Zahmet etmesinler şimdi. Zaten 2 saate bırakırlar. 😬 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ben de teşekkür ederim bu ülkeden kurtardıkları için 1 0 Yorumla
SasukeUchihaxD Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 90% 1 yıl Işık hızına çıkıp çıkamadıklarına birşeyleri büküp bükemediklerine teknolojilerine bakardım. xD 1 0 Yorumla
Dünyadakiiiuzaylı Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Ben kacirildim dunyayi ozleyip geri geldim Gurbet zor aklindan dahi gecirme 😂😂😌🥹 1 0 Yorumla
BÜYÜK_PATRON_ Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Bu meseleer dalgaya gelmez bu arada yaşanan şeyler bunlar 1 0 Yorumla
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl yolluk hazırlarım. orada aç kalırım filan diyecektim ama bizde uzaylıyız 1 0 Yorumla
asdafadasf Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Söyle Amerika taraflarına beni bir bırakırsalar çok memnun olurum KSKDJSSSJSJSK 1 0 Yorumla
Rose83 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Uzayda ne yiyip, ne iciyonuz derim. Aç kalmak istemem:) 1 0 Yorumla
pamuklu_şeker Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Allah razı olsun sayenizde farklı bi gezegen gördüm sjsjjd 1 0 Yorumla
Burak073436 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Yeni bir kavim oluşur bu adamı neden kaçırdık derler 1 0 Yorumla
Shwkzbiwsn Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Sitem ederim neden daha önce gelip almadınız diye 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Ara sıra geliyorlar zaten bana kaçırmalarına gerek yok. 0 0 Yorumla
Kompetankedi06 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 77% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı. Aralarında dişi varsa gundiklemeye çalışırım😂😂 1 0 Yorumla
s Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 596 cevap paylaştı. Allah razı olsun öğlene ne yicez derim 1 0 Yorumla
olasılıklararenedak Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Soru sora sora beyinlerini yerdim 1 0 Yorumla
abdu4234 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 304 cevap paylaştı. Uzayda kaybederlerse görürsün bulamayız da 😅 0 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Sucuk ağacı, pastırma ağacı yoksa bıraksınlar 😀😀 0 0 Yorumla
emrexxx38 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 63% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 844 cevap paylaştı. Aynen 1 0 Yorumla
Ks1Bilen Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 926 cevap paylaştı. Hadi canım 1 0 Yorumla
S93S94 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. yanaktan öp 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Yer söylesinler ben gelirim. Zahmet etmesinler şimdi. Zaten 2 saate bırakırlar. 😬
Ben de teşekkür ederim bu ülkeden kurtardıkları için
Işık hızına çıkıp çıkamadıklarına birşeyleri büküp bükemediklerine teknolojilerine bakardım. xD
Ben kacirildim dunyayi ozleyip geri geldim Gurbet zor aklindan dahi gecirme 😂😂😌🥹
Bu meseleer dalgaya gelmez bu arada yaşanan şeyler bunlar
yolluk hazırlarım. orada aç kalırım filan diyecektim ama bizde uzaylıyız
Söyle Amerika taraflarına beni bir bırakırsalar çok memnun olurum KSKDJSSSJSJSK
Uzayda ne yiyip, ne iciyonuz derim. Aç kalmak istemem:)
Allah razı olsun sayenizde farklı bi gezegen gördüm sjsjjd
Yeni bir kavim oluşur bu adamı neden kaçırdık derler
Sakıncalı kaçırıp kötü emellerine alet edebilirler 😂😂
Sitem ederim neden daha önce gelip almadınız diye
Ara sıra geliyorlar zaten bana kaçırmalarına gerek yok.
Aralarında dişi varsa gundiklemeye çalışırım😂😂
Ben de teşekkür ederdim heralde 😀
Allah razı olsun öğlene ne yicez derim
Soru sora sora beyinlerini yerdim
Ben de, bir değişiklik olurdu..
Beni gülme tutar))
Uzayda kaybederlerse görürsün bulamayız da 😅
Sucuk ağacı, pastırma ağacı yoksa bıraksınlar 😀😀
Nerelerde kaldınız be abi derim
Minet duyarım shsj
Kacirsinlarda gör 🤣🤣
geri götrmeyin derim :D
Aynen
Hadi canım
yanaktan öp
Bende
evet tarafından
tamam