Kişilik & Karakter Kasada kabaca pos cihazı uzatan çalışanın bu kaba davranışını umursar mısınız? Ne yaparsınız? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Kasada kabaca pos cihazı uzatan çalışanın davranışına sinir olur musunuz ya da umursamaz mısınız? Kasada kabaca pos cihazı uzatan çalışanın bu kaba davranışını umursar mısınız? Ne yaparsınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
audincewh Takip Et FenomenYoda Yaş: 30 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 838 cevap paylaştı. Umursarım, fakat üzerime alınmam. Kötü bir gün geçiriyor olabilir, modum yüksek ise ona neşeli bir şekilde takılırım, aksi halde onu anladığımı hissettiren bir bakış sonrası devam ederim. 2 1 Yorumla Soran 1 yıl Mantıklı bir davranış 👍 Yorumla
m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Göndersin okutayım yeter çokta fifi 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 1 yıl Umursamam kardeşim napalım kavga mı edelim. Herkesten nezaket beklersek biz bu hayatta ya katil oluruz ya ölü. 2 1 Yorumla Soran 1 yıl Sende haklısın 😂 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. umursamam derdim mi kalmadı başka 1 0 Yorumla
Emrhttr Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Umursamaz sanırım 1 0 Yorumla