İçinizde iyi mi yoksa kötü biri mi yatıyor? Sanırım ben daha dobra, bolca zengin ve daha deli birine dönüşürdüm🐱 #Pisicik

İçinizde iyi mi yoksa kötü biri mi yatıyor? Sanırım ben daha dobra, bolca zengin ve daha deli birine dönüşürdüm🐱 #Pisicik

Soldaki veya sağdaki, hangisini seçersen :d
Seni sağ mı yapsak ki neyse sol ol😂😂
İronman yaptım diye mi alındın😰
Biraz öyle oldu😒
Tamam o zaman anlaştııık
Bak sonra deme senin yüzünden elon olamadım diye
Zorla sevdirdik😒
Tamam inandım😑
✌🏻🐱
Cevap
10Cevap
İyi diyen de var kötü diyen de. İnsanlar sizi kendinize benzetmeye çalışır zaten.
Pöh olmuştum gitmiştim ama sagligimdan olmuyor ah ah
Geçmiş olsun neyiniz var
Göz iltihabi var bende sagolun
Milli triathlet olurdum da şu an geleceğim nasıl olurdu bilemedim
Bence güzel olurdu
Muhtemelen Kaybedenler Kulübü filmindeki Kaan gibi biri olurdum..
Yine aynı kişi olurdum
dünya turuna çıkmış bi seri katil olurdum
Kız sen naptın öyle😅
Çok sıkıcı bir hayatım olurdu. Amacım kalmazdı :D
Halinden memnunsun o zaman
Herkesi çatır çatır savunduğum hak edene iyi hak edene kötü olurdum sanırım.
Çok mutlu , neşeli ve huzurlu biri olurdum
süper eğlenceli biri
Hiçbir fikrim yok açıkcası
Yurtdisinda yasayan birisi olurdum galiba
İyi biri olduğumu düşünüyorum.
Voleybol milli takımında olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?