AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
odun olması
Sizin odun demeniz için, öyle OLMASINA gerek yok. Her şekilde odun diyorsunuz. bu sizin kalıp kelimeniz.
öyle bir tane tanıyorum odunsa kusuru vardır yoksa bilemeyeceğim. hemen saldırmayalım lütfen.
Kalıp kelimeniz dedim. Saldırmak ne alaka :)))
biri de dediğini inkar etmesin hay allah ya :D kimse sözünün arkasında duramıyor
İnkar etmiyorum ki kalıp kelimeniz kelimeniz diyorum Buda üçüncü değişim :D
tamam canım öyle olsun bakalım
Kendikni bir bk sanmasidir bence...
Gerçek zekiden bahsediyorum. Kendini zeki zannedenlerden değil.
bencilse iticidir.
Bencede.
Karakteri davranisi konusmasi vs vs
Olabilir evet,
Odur ooo
Olabilir dedim
Ne bgriyomn fotonuu degistir bidee beyaz takimli olani koyy
Onu koyunca laf atmaya başlıyorlar bu soruda ondan koymuyorum.
Sitede onceden takilanlat seni bilir yenilerdir onu yapan :)
Gözüm senin hatrına yapim bari. (:
Kirmadiginiz icin tesekkur beyfendi :)
Rica ederim :)
Buuu daha iyi oldu :)
:))
Komik olmasin :(
Evet Buda olabilir.
Zibidi olmasi ;) ehe
:)) olabilir evet.
egosu
Aga egosu birazda olsun bu Özellikleri olan bir adamın.
Takıntıları.
Ne gibi takıntıları derken.
Yakası burussa kafaya takan,
Etrafina hep supheyle beni izliyormu? Takintisiyla göz süzen.
Fazla titiz.
Vsvsvss
Anladım. olabilir.
Sapık olması :D
Yok daha neler :)
Haha :)
Egosu
Birazda bu özellikte bir adama olabilir bence.
Bu özellikte bir adam tanıyorum ve aşığım. Ama egosu bazen yıpratıcı olabiliyor.
Fazladır onun, fazlası zarar evet. Umarım düzelir.
Fazlası şöyle, başka bir erkeğin ondan iyi olduğunu düşünme ihtimalime bile katlanamaz ve direkt kendinde bu saydığın özellikleri sayar. Ben de egoizmden pek haz etmem. Öyle yani...
Seninki farklıymış dediğim gibi bu kişiden kişiye değişir.
Sen de bu özelliklerdeysen sakın ego yapma. Kızı bunaltma oldu mu :)
Yok yapmam kıza öyle bişey, teşekkür ederim size mutluluklar (:
Teşekkürler :) Tabii bir ilişkimiz olursa. Şu an sadece platoniğim. :)
Inşallah ozaman (:
İnşallah :)
Egooos egooo
O kadar zekada biraz ego olsun yani
Ama fazla olmasın hee
Aynen olmaması Lazım zaten kişiden kişiye değişir :)
Totosu :)
Senin bakış açın bu tarafa doğru demekki :)
Kalkık oluyor ne yapayım gözüm ister istemez kayıyor *_*
Pes yani :))
kendiyle övünmesi.
Gerçek anlamda zeki biri, ukala olmaz kendini beğenmiş ve ukala olmaz. Hatta bu yönünü saklamaya çalışır.
çok kişi gördüm
Benim gördüklerim yazsaydın, genele hitap Olmasın çünkü, bu kişiden kişiye değişir.
Yalan söylemesi ve sürekli kendisinden bahsetmesi
kendini begenmesi cıldır adamı
Gevşekse çok itici oluyor
Bu özelliklerini bilip ona göre davranması
Bak Buda olabilir evet.
1-egosu
2 muhtemelen hovaardadır
Demekki senin zeki ve yakışıklıdan anladığın, hovardalık oluyor ya da sen gerçek anlamda zeki biriyle karşılaşmamışsındır. Bu hovardalar genelde, aptal ve doyumsuz ve özgüveni düşük olanlar olur
hı hı öyledir kesin siz doğrusunuz
:))
yakışıklı olduğunun farkında
Olsun o kadar :)
Ansızın gelen bir ossuruuuuk ahahah
çok itici
Olabilir :D
kendini beğenmişliği
Evet olabilir.
egosuuuuiuuu
Evet olabilir.
kesinlikle
ukalalığı olabilir
Bencede.
Egoist olması
E bırakta bu özellikte adamın egosu biraz olsun.
bende de karakterist bazı özellikler var cogu insan yüzüme söylüyor övüyorlar ama ben bundan bile rahatsız olurken kendm ego içersinde olmam daha itici geliyor. her farklı özellik güzel bütünlüğü olan kız veyahut erkek egoist olcak diye bişey yok ki :) Var mı yoksa?
Ne gibi karakterslik Özellikler var anlamadım?
E kendinde diyorsun var diye bu Dediğin ayrı bir ironi :)
ne oldugunu söyleseydim egoistce davranmış olurdum. Farkındaysan sana örnek verebilmek için başka bişey bulamadım böyle dedim. Mecburiyetten. Demek istediiğimi oldugu gibi anlarsan sonuca varırsın :)
Yok ben bunu anladımda rol yapar gibi konuşman ironi diyorum anlamıyormusun:)
Sen direk bana egoist değilde bunları dile getirmesi desen anlaşılır.
Ama sen egoist dedikten sonra konuyu çok farklı boyuta getiriyorsun bunu anlatıyorum.
neyse tamam sonuca vardın mı sen :))
Anlıyorum seni ^^
Tamam :) şımarmalarının alemi yokkkk D:D:d. d:. D
Egolu olur tabiki
E bırakta olsun bu Özellikleri taşıyan adamda biraz ego.
Olmadı gerektiği kadar olsun o zaman çevremde böyle insanlar var ve dünyayı ben yarattım havasında geziyolar her şeyin fazlası zarar
Kesinlikle Herşeyin fazlası zarar.
Dengede tutarsa gayet iyidir. (bence)
ukala olmasi..
Olabilir evet.
Tüm bunları dile getiriyor olması
Kesinlikle 👍
gay olması :/
:))) evet olabilir Buda hocam.
Peki bu adam gay değilse?
komik, zeki ve yakışıklı olmaması
parasız olması
Kesinlikle.
kızları peşine takar
Bu o istemeden olur, bundanda çok sıkılır.
ahlaki yönü..
Nasıl yani?
Sen ne ara guru oldun beeee :/
Egoist olması.
Bencede 👍
Egosu tavandır :)
Katılıyorum 👍
Bunları bilmesi
Bunları bilmesi egosunu yükseltmicekse, ne sakıncası olabilir ki. Sonuçta ona, çok komiksin, çok yakışıklısın, diyeceklerdir mutlaka.
İnsanın egosu bunlaro bilip yükselmiyorsa ne iyi de böyle insanlar az bulunur...
Nadir de olsa oluyor.
Xper almaya geldim :-)
Kendinî bişey znnetmesi
komik, zeki ve yakışıklı olmasıdır :)
Yere tükürmesi.
Olabilir evet.
Çok gülmesi :)
Cıvık olur diye mi :)
Ewttt
Cok konusmasi.
Buda olabilir evet.
Cok konusan erkeklerden nefret ederim istedigi kadar yakisikli zsngin olsun agirbasli olmali
Kesinlikle 👍
Zengin, havalı ve kibirli olması.
buda olabilir evet.
kurnazlığı.
Evet olabilir.
Kırıcı konuşması
Olabilir evet.
%o999.99 u kendini bir b*k sanar
Şey.. göğüsleriniz lens mi acaba
Alkol ve sigara kullanması
Evet Buda olabilir.
kendini begenmiş artist olması
Evet olabilir,
Egolu olması...
Egosu olmaması mümkün değildir ki. Bence ego değil özgüvendir o.
Bence kedidir o jkj
Biliyorum işine gelmeyene kedi, işine gelene kaplan oluyor kimilerine :)
Senin için jaguar olsun... Ayıp ettin (:
Beni bir anlasan neyse teşekkürler. (:
İşime gelmiyor.. Zorlama sdfg (:
Biliyorum neden :) konu kapanmıştır.
Cok konusmasi
Boş konuşmasında çok konuşsun. :)
Çok soğuksun
Gerçekleri söylediğim zaman hep öyle gözükürüm :)
Hayır eleştirel bir yapın var zaten
Sen hep duymak istediğini duymak istiyorsun, gerçekleri değil. Ben söyleyince, gebersen umrumda değil, çok soğuksun, bu kadar belli etme :)
Aman yaa
Kime laf anlatıyorım sanki
egoist olmasıı
Bencede 👍
Ukala olması :D
Bencede 👍
Sigara, alkol, kendini bisey sanmasi..:)
Bilemedim :/
Olsun 300 tane buldular zaten :)
Hayranı çok olur
O istemeden evet olabilir.
kendını zekı sanması
Olabilir.
Usurması
Olabilir :D
egosu tabi
Böyle bir özelliği taşıyan adamın, biraz egosu bırakta olsun.
Olmasin olmamali benim bilmem yeterli ne gerek var ego ya :)
Sen öyle diyorsan öyle olsun, Asiye :)
gevşekliği.
Kesinlikle 👍
kusursuz gibi
Gibi gibi.
Sevgilisine söverek hakaret etmesidir derim