
Hatalarınızdan ders çıkarıp kendinizi düzeltebiliyor musunuz?

Hatalarınızdan ders çıkarıp kendinizi düzeltebiliyor musunuz?
Merhaba,
Hayatımda yaptığım en büyük hata kişiliğim içerisinde toplumun etkisi ile oluşmuş akılsız standart karakter oluşmasıydı🚀
Toplumsal travma etkisiyle ruhumun derinliklerinden öz karakterim uyandı birgün ve o günden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı yeniden doğuş yaşadım🚀
Kaybettiğim yılları telafi edemiyorum ama geleceği hiç olmadığı kadar güzel yazıyorum🚀
Cevap
16Cevap
Doğmak oldu sadece
Hatalardan ders çıkarmak lazım ama yapmaya devam etmek.
İşime ortak almak ve kredi kullanmak en büyük hatam oldu.
Demin yaptım. Yanlış yola girmişim ya. Normal yoldnan gitsem, trafik ışıkları yeşil yanacaktı 🤣
Birincisi olmadık biri ile evlenmek
İkincisi evli bir kadına aşık olmak
Ancak iyileşiyorum çok daha güçlüyüm
Hakkımı aramam gereken yer ve zamanlarda hakkımı aramamak
Küçükken ayağımı yemek
O sayılmaz 😄
MDLLZSL
bir söze inanmak olduk
Onlar benim şeref madalyalarım 😎
Aile evini terk eylemek..
Fazla deger verip güvenmek oldu
hiç yapmadım ki
orası öyle
en büyük hatayı kendime yaptım
guvenip krdi cekmem ona
İnsanlara çabuk güvenmekti.
Herkesi mutlu etmeye çalışma.
Hatalarım yok
Büyük hatalar yapmadım daha.
Ders almak önemli
kız kardeşimle alkol içmek.
Var bir kac tane
Okumamak.
@Zuzummm06 İstemedim.
evlenmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?