Kişilik & Karakter Sizi biriyle konuşmaktan en çok en çabuk ne soğutur? Zeronx Takip Et Xper 7 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Şahsen geç yazılmasından nefret ederim işin varsa söyle ona göre konuşalım demi Siz biriyle yazışırken en sevmediğiniz şey ne Sizi biriyle konuşmaktan en çok en çabuk ne soğutur? Cevapla İş Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yalan söylemesi.. 0 0 Yorumla
the_belansekerim Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Geç yazılması.Sürekli bir şeyler istemesi.Egoist konuşması.Konuyu uzatması.Bir şeyi bir kere anlatırım tamam iki kere tamam ama üçüncü de sabrımı sınayınca telefondan atlayıp boğazlayasım var. 0 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Sen direkt gereksizleri örneklemişsin
Mafia_Princess Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Küfürlü bir şekilde konuşması fazla laubali olması hemen canım cicim olmak jet hızı ile sogurum 0 2 Yorumla Zeronx 1 yıl Tanımadığı kişiye sırnaşan insan Yorumla Mafia_Princess 1 yıl Yestooo Yorumla
sananekardesimya Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl yazım hatası yapması (abartılı şekilde), ilk konuşmada cinsellik muhabbeti açması, üzerinde düşündürecek mesajlar atmaması, muhabbeti ilerletememesi. 0 3 Yorumla Zeronx 1 yıl Sende çok şey istiyosun Yorumla sananekardesimya 1 yıl doğru, bu nesile göre fazla bile :p Yorumla sananekardesimya 1 yıl 🥲* Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Geç yazması, sözcükleri yanlış kullanması, egoist tavırlar takınması. 1 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Geç yazması cidden berbat Yorumla
problem_değil Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% 1 yıl Aslında kime sorsan nefret eder bundan ama çok yapılan bir şey, anlamak güç 0 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Gerçekten ilginç Yorumla
ft06yl Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. İlgisizlik, küfürlü konuşması, yılışık hareketler, gerekesiz şakalar, gülünmeyecek konulara m*l gibi gülenler 0 0 Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl Gösterdiği gibi çıkmaması. Ben de eleştirdiği şeyi benden çok yapmış olması diyeyim ama soğumak tabirini sevmiyorum anında bırakırım 0 0 Yorumla
Imjst Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Bana diger kisilere davrandıgından farklı davranmıyor olusu 0 2 Yorumla Zeronx 1 yıl Bunu nasıl anlayacaksın Yorumla Imjst 1 yıl Özel hissettirmesi gerekiyor yani Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Çok fazla şey var genel olarak bana karşı olan tavırları saygısı onemli 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. katılıyorum, bi de kısa kesmeleri...mesaja tepki bırakıp çıkmaları... 0 2 Yorumla Zeronx 1 yıl İfrit Yorumla xunixx 1 yıl aynı Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Konuyu bir şekilde cinselliğe getirmesi. Anında sohbet biter 0 3 Yorumla Zeronx 1 yıl Şahsen getiren birisiyim ben biriyle konuşuyosam her şeyi onla konuşurum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Belki karşınızdaki istemiyordur Yorumla Zeronx 1 yıl İstemiyorsa söyler bende konuşmayı keserim Yorumla
Sekslord Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl Geç cevap vermesi. Allahım deliricem. Şuanda yazmasını bekliyom bari iki soru cevapliyim dedim bu soru çıktı dkfkk😂😂 0 0 Yorumla
Beyazzambak27 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Israr edilmesi konu önemsiz 1 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Net şekilde istemiyorsan yersiz tabiki Yorumla
Hanfiiiindiiibiri Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Yalan söylemesi ve durduk yere engelleyenler 0 2 Yorumla Zeronx 1 yıl Hazmetmiyorsa konuşmayalım diyebilir Yorumla Hanfiiiindiiibiri 1 yıl Dimi dimiii Yorumla
Premuroso Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Saçma sapan şakalar yapıp kendi kendine gülmesi 0 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Kendi yazıp kendi oynaması
Öğrtmenadayı Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 50% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 389 cevap paylaştı. Belirsizlik, gizemli tavırlar ve soğuk konuşmalar. 0 3 Yorumla Zeronx 1 yıl Mizaca göre haklı olabilirsin Yorumla Öğrtmenadayı 1 yıl Samimi insanlara bayılıyorum fakat bir o kadar da ürküyorum Yorumla Zeronx 1 yıl Şahsen başıma samimiyetten henüz bi iş gelmedi Yorumla
Balbiri Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl İlgisiz olması 0 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Geç yazmakta bi ilgisizlik bence Yorumla
kskajakak Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 95% 1 yıl Geç yazması , sürekli kendisini övmesi 0 3 Yorumla Zeronx 1 yıl Sürekli kendini övmesi cidden çok itici olur Yorumla kskajakak 1 yıl Evet güzelse veya yakısıklı ise Herkes farkındadır zaten , Kendisini övmesindeki mana nedir Yorumla Zeronx 1 yıl Bide bunun egosunu kasıp geç yazması Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı. Anında cevap verenlerden soğuyorum. 0 1 Yorumla Zeronx 1 yıl Bende tam tersi Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. sürekli dert anlatırsa 0 0 Yorumla
Jeerenn Takip Et Xper 4 Yaş: 21 1 yıl Birilerine ithafen mi atıldı soru 🐑 1 2 Yorumla Zeronx 1 yıl O tarz hareketler hiç benlik değil Yorumla Jeerenn 1 yıl O halde denk geldi tamamdır Yorumla
KaradenizBeyfendisi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Boş konuşması 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yalan söylemesi..
Geç yazılması.
Sürekli bir şeyler istemesi.
Egoist konuşması.
Konuyu uzatması.
Bir şeyi bir kere anlatırım tamam iki kere tamam ama üçüncü de sabrımı sınayınca telefondan atlayıp boğazlayasım var.
Sen direkt gereksizleri örneklemişsin
Küfürlü bir şekilde konuşması fazla laubali olması hemen canım cicim olmak jet hızı ile sogurum
Tanımadığı kişiye sırnaşan insan
Yestooo
yazım hatası yapması (abartılı şekilde), ilk konuşmada cinsellik muhabbeti açması, üzerinde düşündürecek mesajlar atmaması, muhabbeti ilerletememesi.
Sende çok şey istiyosun
doğru, bu nesile göre fazla bile :p
🥲*
Geç yazması, sözcükleri yanlış kullanması, egoist tavırlar takınması.
Geç yazması cidden berbat
Aslında kime sorsan nefret eder bundan ama çok yapılan bir şey, anlamak güç
Gerçekten ilginç
İlgisizlik, küfürlü konuşması, yılışık hareketler, gerekesiz şakalar, gülünmeyecek konulara m*l gibi gülenler
Gösterdiği gibi çıkmaması. Ben de eleştirdiği şeyi benden çok yapmış olması diyeyim ama soğumak tabirini sevmiyorum anında bırakırım
Bana diger kisilere davrandıgından farklı davranmıyor olusu
Bunu nasıl anlayacaksın
Özel hissettirmesi gerekiyor yani
Çok fazla şey var genel olarak bana karşı olan tavırları saygısı onemli
katılıyorum, bi de kısa kesmeleri...
mesaja tepki bırakıp çıkmaları...
İfrit
aynı
Konuyu bir şekilde cinselliğe getirmesi. Anında sohbet biter
Şahsen getiren birisiyim ben biriyle konuşuyosam her şeyi onla konuşurum
Belki karşınızdaki istemiyordur
İstemiyorsa söyler bende konuşmayı keserim
Geç cevap vermesi. Allahım deliricem. Şuanda yazmasını bekliyom bari iki soru cevapliyim dedim bu soru çıktı dkfkk😂😂
Israr edilmesi konu önemsiz
Net şekilde istemiyorsan yersiz tabiki
Yalan söylemesi ve durduk yere engelleyenler
Hazmetmiyorsa konuşmayalım diyebilir
Dimi dimiii
Saçma sapan şakalar yapıp kendi kendine gülmesi
Kendi yazıp kendi oynaması
Belirsizlik, gizemli tavırlar ve soğuk konuşmalar.
Mizaca göre haklı olabilirsin
Samimi insanlara bayılıyorum fakat bir o kadar da ürküyorum
Şahsen başıma samimiyetten henüz bi iş gelmedi
İlgisiz olması
Geç yazmakta bi ilgisizlik bence
Geç yazması , sürekli kendisini övmesi
Sürekli kendini övmesi cidden çok itici olur
Evet güzelse veya yakısıklı ise Herkes farkındadır zaten , Kendisini övmesindeki mana nedir
Bide bunun egosunu kasıp geç yazması
Anında cevap verenlerden soğuyorum.
Bende tam tersi
sürekli dert anlatırsa
Birilerine ithafen mi atıldı soru 🐑
O tarz hareketler hiç benlik değil
O halde denk geldi tamamdır
Boş konuşması
İLGİSİZLİK