Kışın ortasında, içimde mağlup edilemez bir yaz olduğunu fark ettim. Diyebildin mi hiç?

Belki bir umut.. Olur mu dersin?
Kışın ortasında, içimde mağlup edilemez bir yaz olduğunu fark ettim. Diyebildin mi hiç?
Cevapla