Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Bence yetenekten daha çok sabırla ilgili bir konu olabilir.. ama sabretmek de bir yetenektir ben bu ara sadece sevdiğim kişilere tahammül edebilirim :D
Yetenekten de öte bir şey. Çenesi düşük insanlara asla tahammül edemiyorum. Hele de onaylanmayı bekleyen, başkalarına düşüncelerini empoze etmeye çalışan, insanların yaşam biçimini eleştiren ve tüm bunları çenesine vurmuşcasına dile getirenler... Sabır çekiyorum böyle insanlara karşı.
İki yolu var bir, duymamaya başlıyorum, mükemmel bir yöntemdir, beyin artık algılamıyor, ikincisi, kulaklığı takıp müziğe yumuluyorum, muhatabıma turist gibi bakıp ortamı terkediyorum sdfsdf 😃
Sürekli konuşan insanlara tahammül etmek deyince aklıma direkt sabır geldi sevdiğin biri ise konuşsun ama tanımadıkların olunca söz konusu dakka durma, yetenekle bir ilgisi yok bence