Kolay
Zor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Konuya, yere, durma ve olaya göre değişir ama genel anlamda zordur tabi güvenimi kazanması. Güven kazanmak derken insanlarada güvenmek zorundadır insanlar aksi takdirde kendine olan güveninide kaybedersin güvensizlik duygusu ilede yaşanmaz mutsuz olur insan daima kendisinin ne bedbah insan olduğunu düşünür o zaman. güveninde belirli bir sınırı, yer zaman mekan şartlar koşullara göre değişir kişilere görede tabi iyi ayırt edebilmek gerek.
Cevap
5Cevap
Benim güvenimi kazanmak çok zordur evet
Düzülmedik bi kulağımın arkası kaldığı için zor kazanırsın güvenimi.
Ben direkt insanlara güvenerek başlarım iletişime, ama güvenimi kaybetmek de zaten isteyerek sunduğum güvenimi kazanmaktan daha kolay.
Basit saf hemen kanacak birisi olmadığım için zor tabii ki.
Zor.
Zor.
cok kolay bence herkese cabuk guvenen birisiyim
Kolay da zor aslında
Kolay...
Biraz malım
Zorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?