Girdigim her ortamda farkli bir izlenim birakmaya calisiyorum?

Misal sinif ortamimda vurdumduymaz firlama simarik bir insandim hocalarla her turlu tasak muhabbetini dondururduk siniftaki herkese satasir illahlah ettirirdim, gitar kursumdan edindigim arkadaslarimla bulusunca hayattan bezmiscesine bir hal aliyorm, bir baska arkadasimin yaninda asiri hareketli yerinde duramayan her bokla dalga gecen tassak kafa biri oluyom, kuzenlerimleyken sessizlesirim hatta beni icine kapanik biri olarak bilirler, sevgilimin yaninda asiri simarik nazli ve cekilmez birisi oluyorum ki annemin babamin yaninda da oyleyim daha bir dunya degisik hallerim var, ergenligin getirdigi bi sey falan mi?
Girdigim her ortamda farkli bir izlenim birakmaya calisiyorum?
Cevapla