Günaydınlar🍁
Eskiden olsa evet ama artık haklı olduğum bir konuda asla özür dilemem. Haksız olan herkes özür dilemeyi öğrenmeli bence.🍁
Günaydınlar🍁
Eskiden olsa evet ama artık haklı olduğum bir konuda asla özür dilemem. Haksız olan herkes özür dilemeyi öğrenmeli bence.🍁
Özür dilemek benim için basit bir şey. Haksızsam ya da gereksiz yere polemik yaptıysam özür dilerim. Ama haklı olduğum yerde karşımda ki andaval kendisini iyi hissedecek diye özür dilemem. Konu istediği kadar uzasın ağzımı açarsam haksız kişi susturamaz. En son kendisi zıvanadan çıkar...
Bende böyle soru soracaktım ve şey bazen belaya bulaşmamak için geri cekilirim ama hakkımı savunsam da haklı olduğum yerde karşı taraf hep kendini haklı görüyor kaç kere karşılaştım bunla yalan yanlış şeyler söylüyor yine üste çıkmaya çalışıyor hem bunu yapanlarda50 yaşında dayılardi bana karşı yine travmalarim hortladı
Cevap
5Cevap
Haklıysam özür dilemem, karşındakinin anlamasını ve özür dilemesini beklerim
Sikseler dilemem neden dili em ölürüm daha iyi haklıysam sonuna kadar giderim
Dilemem. Konuyu da uzatırım.
Ooooovvvv hemde nasıl 😃😃😃
hayır
Hayır 🙄
Dilemem
Özür dilemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?