AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Burada yazılar yazarım defterime bugünü neler yaptıgımı olanı kısa not ederim ama sanırım sanatçı ruhlu değilim
Tabii ki de hikaye yazarlığı ve az da olsa çizerlik var
Hangi türlerde hikâye yazarlığı acaba?
Daha çok isekai ve tarihi türden
Tarihi türde belki ilgi çekici olabilir fakat isekai farklı ve dikkat çekici bir tür gerçekten:)
Evet fazlasıyla.
Hangi sanat dallarını seviyor, ilgileniyorsunuz peki?
Burdasın
Evet sanatçı ruhlu biri olarak:)
Kesinlikle öylesin biliyorum 😅
Sen denize gitmiyor muydun peki?:d
Gidiyoruz bizim eve uzak ya yoldayız 😀
Ne tür bir bikini tercih ettiniz peki hanımefendi?:d
Pek bir abartısı yok kırmızı bir mayo giydim
Ah bu tatlı hanımefendinin üzerinde kırmızı mayo göz alıcı bir hale bürünmüştür 😌
Ya ne kadar tatlısın teşekkür ederim 😀
Sanatçı dokunuşu 😌 ahaha:d
Kesinlikle öyle 🙂
İyi geldi mi peki deniz havası:)
Çok güzeldi ne kadar özlemişim denize girmeyi malum diyarbakırda deniz yok 😅 özlüyor insan
Deniz kenarıni çok severim:)
Bende ama diyarbakırlı birine aşık olunca deniz hayal oluyor sadece tatiller de girebiliyorum
Bu kötü işte, her şey tam olsa da bazı eksiklikler oluyor demek ki:)
Evet bunlarda nazarı olsun aman kocamdan kıymetli değil hiç bir şey
Yani:)
Ne yani
Doğru yani o anlamda 😅
Ha bende soru soruyorsun sandım 😅
Ahaha yok yok
İyi bari öyle olsun
Ama şimdi ne yaptığını sorabilirim:)
Babam ve kocammm yürüyüşe çıktılar annem hasta uyuyor bende tek başıma takılıyorum
Böyle bir hanımefendi tek bırakılır mı ama...:d
Bıraktılar valla
Hem de bir sanatçının başına...😏:d
Benimle konuşmak istemiyorsun öyle olsun 😒
Deli gel buraya:)
Yok gelmem 😶
Gelmezsen peşinden gelirim...
Nereye geliyorsun bakalım
Gel bekliyorum
Ama ben gelmem
O zaman gidiyim ben bu kadar istemiyorsan?
Yok gitme naz mı yapıyorsun bana 😅
şu an ben yapıyorum sen dur
Bir sanatçıya naz yapılmaz, sonra tutkusuyla baş döndürür bak😌:d
Bak basın döndü ve koltuğa oturup kaldın kesin...:d
Çok yüzdüm galib uykum geliyor koltukta uyumuşum iyi geceler
İyi geceler:)
Ben geldimmm
hoş geldiniz hanımefendi:)
Hoşbuldum beyefendi gününüz nasıl geçiyor
Ahh sizi düşünerek tabiki...:d
Benimle bir kere bile sohbet eden herkes beni unutamaz akılndan çıkaramaz size de hak veriyorun normal bir durum benim için 😅
Vay be, özgüvene bak😅 iki gündür içinden nasıl bir kadın çıktı senin böyle:d
İçimde susturmak zorunda kaldığım bir durum doğuda hoş karşılanmıyor maalesef
Burada konuştuğumuz her zaman özgür olmanı isterim o yüzden:)
Diyarbakırda zor. Eşim ne kadar desteklesede beni durdurmak zorunda kalıyorum bazen
Neden?
Fazla göz önünde olmak hoş karşılanmıyor şuanki gençler öyle değil ama yaşlılar hoşlanmıyor bu durumdan
İçinde tam anlamıyla bir "dişi" yatıyor bunu hissediyorum:) ama coğrafya bir sorun tabi, özgür olma konusunda da
Yaşadığım şehir müsait olmadığı için kocama sadece odamda yatağımızda tek gösterebiliyorum o dişiyi
Müsait olan bir şehirde olsaydı peki?:)
Daha güzel olurdu hayatım ama diyarbakırı seviyorum eşimin memleketi ne olursa olsun kocam için
Mesela aydında sokak ortasında kocamı öpebiliyorum ama diyarbakırda bunu yapamıyorum
Oysa basit bir şey:)
Nasıl yapıcam diyarbakırda görmediysen inanmazsın belki ama çok kötü bakarlar aşiret evliliğinden dolayı herkes akraba çok kötü bir durum basit olsa bile yapılmıyor
Anlıyorum, bastırmak zorunda içinde tutmak zorunda kaldığını pek çok şey var
Bi bakmışsın kayınvaliden akşam arıyor siz sokak ortasında ne yaptınız diye 😅 hiç yaşamadım ama eminim böyle olur 😂
Ahaha, oysa sokak ortasında değil de daha kenarlarda yapılacak daha çok şey var😅 bu yüzden batıda ve batının da daha rahat olduğu yerlerde yaşadığıma seviniyorum
Doğuda en köşede bile bir akraban var 😅
Eşimle gezmeye çıkınca eşim en az 10 kişiye selam veriyor bilmem kimin torunu bilmem kimin damadı diye diye geziyoruz 😂
Benim gibi fantezilere sahip olanlar için öyle yerler hiç yaşanacak yerler değil 😅
Baya kötü ya😅
Kesinlikle bende ilk başta zorlanıyordum ama alıştım fantezi sadece odamda oluyor artık
Fantezilerin sadece odada kalması daha da kötü...
Mecburum ne yapayım
Bir şey demedim ben de ya:d
En zorlandığım konu bu hassasım 😅
Tutkulu bir kadın olunca tabi:)
Bazen bu kadar cinsellik yaşamaktan sıkılıyormudur diye düşünüyorum sence sıkılıyormudur
"renkli" ise neden sıkılsin?:)
Öyle ama sürekli evdeyken durduk yere oral yapıyorum artık yorulduğunu hissedebiliyorum galiba çok yoruyorum ama asla vazgeçmiyor yanıma gelmekten 😅
Böyle ateşli bir kadından yorulursa asıl o kötü:d
Bir şey yapmasak bile kucağına oturup cinsellik konuşuyorum
Cinsellik konuşmasam bile dekolte giyip kucağına oturuyorum
Neler konuşuyorsun?:)
Beni nasıl doyurduğunu içime alırken ne kadar zorlandığımı anlatıyorum hoşuna gidiyor 😅
Uuu😅
Deliriyor valla 🤭
Eee her erkeğin isteyeceği bir ev ortami bu çünkü:)
Eğer bir gün beni yüz üstü bırakırsa ihanet ederse gebertirim onu asla yapmaz ama yaparsa öldürürüm
Sakin!:)
O kadar seviyorum ki çok korkuyorum öyle bir şey yaşarım diye
Yatistir o korkulari:) yoksa sanatçı dokunuşu geliyor bak 😅
O kadar seviyorum ki o yüzden bu korku bakmaya kıyamıyorum ona bakınca içim titriyor
Biliyorum ama korku asıl derinlere itmen gereken şey işte:)
Bazen olmuyor işte
İşte güçlü kadın o anlarda da ortaya çıkmak zorunda:)
Çıkartıyorum bu konuda gözünü çıkartıyorum onun
Ve de şimdi sakinleşiyorsun:)
Evet sakinim şu an
Aferin hanımefendi o zaman:d
Teşekkürler beyefendi 🙂
Ne demek:)
Hava çok sıcak yaa
yok mu serinlemelik bir yer?:)
Bilmem varmıdır
Bir serin yürüyüş alanı fena olmazdı, ya da gölgelik bir ağaçlık alan
Olabilir birazdan çarşıya gidicektik eşimle gitmişken bir şeylerde yaparız muhakkak
Bir seylerde yaparız derken🤔:d
Gezeriz anlamında 😂
Heee o zaman tamam😅
Sonrasına eve gelince bakarız 😅
Dışarda bir yerde fırsat olsa peki...😅
Durduramaz kimseee
senin garip bir fantezin var mı
Sadece bir tane mi? Diye sorarım:d
Hahahahah bir kaç tane söyle erkeklerin gözündende bilmek lazım eşimin de hoşuna gidebilir sonuçta erkek erkeğin halinden anlar 😅
Benimkiler onun hoşuna gitmez 😅 söylenebilecek olanlar bdsm var itaatkâr dominantlik oyunları, herkesin içinde sadece onun görebileceği açıda teşhir oyunları, bir masada otururken alttan dokunuşlar, değişik yerlerde seks gibi şeyler olabilir:d
Ama bunlar çok üstten
Nasıl yani:d
Detaylı anlattım ben sana sende bir şey söyle
Ahaha ama nasıl bir şey istiyorsun ki, ufak oyunlar mi yoksa daha sevişmeye yakın şeyler mi ona göre
Sevişmeye yakın hatta sevişirken yapılacak şeyler
Masa altında ayağını onun bacak arasına uzatıp okşayarak onu tahrik etmek, tabi biraz cesaret gerektiriyor, bunun dışında yatakta hakimiyeti sen eline alabilirsin onu yatağa bağlamak gibi, sıcak hava olduğu için bedeninde özellikle de alt bölgede buz gezdirmek gibi ve buzla oral seks gibi:)
Buzla off denenir bu 😅 zaten çok sık oral yaparım kocama
Naneli şeker emdikten sonra da denenebilir yine ferah bir dil darbeleri ile😅
Masa altında ayağımı uzatmıyorum ama elim durmuyor anlatmıştım sana 😂
Ayak da denenebilir ama onun da etkisi farklı, karşısında oturuyor olacaksın çünkü:d
Deneyeceğim hem naneli şeker ile hemde ayakla yapmayı
Ama acı biber nasıl olur 😂
Ayakla olanın sonu, masadan kalktıktan sonra sertliklerle bitebilir ama😅 yani bindiğin dalı kesmek istiyorsan biber de olur tabi😅
Biberin acısını benden çıkarsın istiyorum 🤪
Bir düşün, o biber nereye değecek 🤔:d hala kabul mü:d
Olabilir ne var bunda hâlâ vazgeçmedim 😅
Büyük cesaret 😅
Sen beni korkakmı sandın 🤔
Ne kadar sert o kadar güzell
Çok çok sert seviyor musun 🤔 bu kadar cesur muydun ya ilginc🤔
Evet sert değilse seks bile demem ona
Sen beni küçümsüyormusun sonra 😒
Sert sevdigini düşünmüştüm de hani bu kadar cesur, dayanıklı ve gerçekten sert bir seksi arzulayan bir kadın olduğunu 🤔🤔 düşünmemiştim...
Sen beni yanlış tanımışsın o zaman
O yüzden şu an hayran oldum😌
Sana göre nasıl biriyim biraz anlatsana 😅
Yaramaz, tutkulu, heyecanı yerine göre seven şu ana kadar hani tutkulu ve hafif sert seksi seven bir kadindin şimdi sertlik konusu degistu tabi:d eşine sadık kesinlikle, libidosu heyecanı ise daha yüksek olan biri kesinlikle, ve hanımefendi biri:d
Delidolu olduğunu unutmuşum o da var:d
Yaaa o kadar güzel anlatmışsın ki 😍😍
Çooook tatlısınnn 😅 hoşuma gitti böyle diyince
Uuu tatlısın demek, teşekkürler efenim ya😅
Öylesin öyle 🤭
Uuu sizden bu iltifatı duymak da ayrı bir güzel tabi😌 tabi seni doğru bir şekilde tanıdığımı bilmek de güzel:d
Bu kısa zamanda tanımışsın beni helal olsun 😀 sana dediklerim iltifat değil gerçekler 🙂
Aaa ama simartiyorsunuz beni efenim😌:) ama bu kadar güzel kendini anlatan da sendin lütfen yani:d
Şımartılmayı hak ediyorsun ama 😀
Hanımefendi bu sözlerinizden sonra ekstra olarak özelliklerinize çok tatlı olmayı da ekleyeceğim ama bakın:d
Yaa bu kadar şımartırsan beni kocam kızacak 😅🤭
Şşşt aramızda 🤫 sonuçta simardiginda daha da neşe saçan hale geliyorsun ve o da kocana yarayan bir şey 😌
Şaka yapmıştım zaten 😅
Uuu bir de şakacı, mizah sever yön 😌:d
Sen dalga filan mı geçiyorsun 😅
Aaa hiç olur mu...:d
Öyle mi beyefedii
Sadece sonuncuda ama:)
Neyse affettim bu seferlik hadi yine iyisin
Bak demin söylerken bu otoriter baskın taraflarını saymayı unutmuşum...:)
Evet ya bunu nasıl unuttuk 😅
Sertlik konusu bir anda ortaya çıkınca aklımdan çıkmış bu o an😅
Çokmu şaşırdın sert sevmeme
Sert sevmeni değil " bu kadar sert" sevmene:)
Ama gerçekten öyle sert olmayan seks nasıl seviliyor anlamış değilim sevişirken insan yerine bile koymasa razıyım
O kadar sert davransın yani
En uç ne var aklında sertliğe dair peki?
Çarşıya çıktığım için yazamadım
Sorun değil:)
En uç bir sert seks aklımda yok çünkü yaşadıklarım bana yetiyor ilk sevişmemde yaşamıştım hemde
Biz eşimle yeni nişanlanmıştık ben bekarete önem veren biri olduğum için sevgiliyken kimseyle birlikte olmadım eşimle nişanlanınca anladım artık ciddiyiz evlenicez o zaman ilk birlikteliğim oldu ve şuana kadar yaşadığım en sert seks oydu göğüs uçlarım yara içinde kalmış paramparça haldeydi her yerim morarmış ciddi anlamda görünmeyen her yerim morarmıştı bir avuç saçım çekilmekten dökülmüştü dudaklarım öpüşmekten kanıyordu eşim yani o zamanlar nişanlım boğazımı sıkmaktan parmak izlerini çıkartmıştı bunun üstüne daha yaşamadım diyebilirim 😅
Sevistiniz mi savaştiniz mi?:d
İlk sevişmemiz biraz savaşa benziyordu ahahhaha
Biraz mı, emin misin yazdıklarını okuyunca bildiğin savaş, dövüş olmuş bu;d
6 yılın hasretiydi 6 yıl boyunca birlikte olmadık biraz haklıyız savacak kadar gözümüzün dönmesinde
Bunu okuduktan sonra tabu haklısınız 6 senenin acısı anca:)
Aslında eşim 6 yıl dayanacak biri değildi ama ben ciddi olmadığım kimseyle yaşamak istemiyorum dediğim için beklemiştik o kadar nişanlanınca tam emin oldum yani 😂
Şimdiki halini düşününce o kadar sene sen nasıl durdun ya:d
Sınırları olan bir kadınım biliyorsun ve bekarken seks asla yapmayacağım bir şeydi bilmiyorum ama her şeyimle eşimin olmak istiyordum daha eşimi tanımadan önce bile ona ait olmak eşimin ilk erkeğim olmasını istiyordum evet eşimden önce de sevgililerim oldu ama eşimin onlardan bir farkı var evlilikten öte bir durum bana sahip olan tek erkek o
İşte eşimle aramızda her erkek arkadaşımdan büyük bir farkı olsun istiyordum
Sahip olan tek erkek, bak bu bir erkek için mesela hem güzel bir his hem de hani tahrik verecek bir his:d öyle bir etkisi var
Eşim bana teşekkür ediyor bana bu mutluluğu yaşattığın için diyor siz erkekler için önemli bir hismi sevdiğiniz aşık olduğunuz kadına sahip olan tek kişi olmak
Yani bir kesim erkek için çok önemli olabilen bir şey evet
Evet benim eşim için öyle
Evet tahmin edebiliyorum:)
İyi işte bende çarşıdan çok güzel şeyler aldım
Neler aldın?:)
2 mayo 1 tane de elbise aldım
Hangi renk mayolar:) elbisenin güzel olduğuna eminim zaten:d
Biri siyah biri mavi ikiside çok güzel ama
Güzel renklermis evet:)
Üstümde de çok güzell
Ahaha yani öyle olduğuna eminim evet😅
Öyle zaten 🙄
Yani görmediğim için, böyle söyleyebiliyorum, güzel olduğuna eminim diyebiliyorum:)
İyi bir şey demedim ki zaten
Ben de demedim:d
Tamam ne büyütüyorsun o zaman
Büyütmedim ki🙄
Tamam şekerim sorun yok 🙂
Tamam:)
Tamam iyi geceler 🙂
Yatıyor musun:)
İşim var diyeyim 😅
Ahaha anladım anladım:d
Susarmısın buz deneyeceğim 😂
Tamam ya konuşmuyorum ben:d
Tamam sana iyi geceler dedik zaten 😅
Tamam tamam:d
Tamam ya benim işim var tutma beni
Tutmuyorum hadi gidebilirsin:d
Gittim zaten 😂
Fark ettim
Güzeldii
Aferin işe yaradın 😂
Ahaha denenmiş anlaşılan
E tabii dururmuyum hiç 😀
Ahaha iyi bakalım
İyiydi zatennn
Ama buzla ilk başta cin çarpışa döndüm
Çarpmış *
Ahaha neden
Şerefsiz buzu içime soktu 😂
Ne güzel işte ya sıcakta serinlemissindir😅
Hayır kızdım konuşmuyorum kendisiyle 🙄 yapma dedikçe yaptı ya 😅
Buna da o kadar kizilmaz ya...:d
Hayır ya naz yapıyorum ona çok güzeldi hoşuma gitti zaten
Sanatçı dokunuşunun etkileri yine işte😌
Ay ay sen iltifat mı istiyorsun 😄
Bilmem 🤔
Çok yetenekli dokunuşların var gerçek bir sanatçı dokunuşu gibi 🙂
Ahaha teşekkürler efenim, size özel " keyif" veren dokunuşlar bunlar:)
Ama seninde payın var bu sanatta lütfen bu kadar mütevazi olma
Farklı bir heyecandır tabir bir sanatçının dokunuşlarıyle ilişkide yenilikler denemek:)
Güzeldi 😋
Sevindim:)
Bizde sevindik 🙂
Üçüncü bir kişinin dahil oluşu, renk getirdi galiba:)
Galibaa
:))
Bugün ne yapacaksın bakalım
Liseden arkadaşlarla buluşucam hazırlanıyorum şimdi
Öyle mi, o zaman bugün sohbetler daha sonraya kalacak gibi:d keyifli bir gün dilerim:)
Teşekkür ederimm 🙂
Ne demekk:)
Dün konuşamadık hayattamısın 😀
Hanımefendi kaçışlardaydi ne yapalım...
Eğlenmek benimde hakkım ama 😅
Aaa yani ben seni eğlendiremiyorum, anladım anladım...😒
Hayır ya öyle demek istemedim seninle konuşurken hiç sıkılmadım ki eğlence arıyayım
Ehehe özleyince biraz uğraşıyim dedim zaten...:d
Biliyorsun kızmıyorum 😅
Biliyorum biliyorum:)
Aferin sana 🙂
Dün akşamdan beri belimde bir ağrı var ama, hafiften kıvranıyorum:d sen nasilsin:)
Ben iyiyim teşekkür ederim
Geçmiş olsun bir doktora görünseydin keşke
Geçer diye düşünüyorum ya
Yarın da geçmezse mutlaka git ama
Olur, söz dinlerim...:d
Bak gerçekten git ama
Giderim giderim geçmezse:)
Bak inanıyorum sana
Tamam hanımefendi düzelmezse gideceğim 😅
Tamamdır öyleyse 😅 dün neler yaptın bakalım
Ufaktan yeni bir hikâye yazmaya başladım, film izledim onun dışında pek bir şeye fırsat olmadı, ya sen:)
Gezdim dün sadece gezdim 😅
Gezmeye doydun mu peki:d
Hayır ya gezmeye hiç doyulurmu çok seviyorum
Bir sanatçının sizi gezdirmesini ister mıydınız...😌
Nereleri gezeceğimize bağlı 😀 ama kocamda gelsin o olmadan olmaz
Ahaha cevabını tahmin etmiştim 😅
Ben böyleyim alışsan iyi olur 😅
Tahmin ettiğim bir şey zaten:d
E çook seviyorummm ne yapayım ya
Onu zaten sorunun cevabında yazdığın için daha ilk cevap o olduğu için çok iyi biliyorum zaten😅
😂 ne yapayım öyle ama
Güzel bir şey zaten:)
Birbirlerini aldatan eşleri hiç anlamıyorum ya nasıl bir iğrençlik yoksa ben mi yanlış düşünüyorum
Bu konuda hani farklı heyecanla istenirse eşler bunları bilerek yaşanmalı düşüncesindeyim. Ayrıca düzgün giden bir ilişkide evet bunu yapmak hiç doğru değil. Ama bazı ilişkilerin iç dinamikleri farklı olabiliyor. Orada da doğru ve yanlış birbirine girmiş oluyor.
Evet haklısın ama bazı eşler boşanmak uerine aldatıyor sevmiyorsan gönlün başkasına kaydıysa boşan böyle bir karaktersizlik kimseye yakışmıyor farklı heyecanla aldatma olabilir mi diyorsun anlamadım
Farklı heyecanda aldatma olmuyor zaten, o durumda eşler birbirini biliyor. Sadece farklı heyecanlara izin veriyorlar birbirleri için. Ve evet ben de o kararın alınmasını savunurum genelde zaten, istisnai ilişkiler dışında. ( Bunu yapamama için geçerli gerekçeleri vs varsa)
bi an kızdım sana ama anladım şimdi
Neden kızdın aaaa:d
Bi an aldatmaya güzelleme yaptın sandım
Ahaha😅 yok, fakat bir ilişkide yeni heyecanlar isteniyorsa üçüncü bir kişi bunun için faydalı olabiliyor dedim sadece
Yine şımardın sen 😅
Eşim bu kadar detaylı konuştuğumuzu bilmiyor amaa 🙄
Aaa fazla simarsam otoriter kadın ortaya çıkardı ama, çıkmamış bak yeterli seviyedeyim😅 yani onu da az çok tahmin ettim, kıskançlık durumları olabilir diye detayları anlatmamissindir diye
Sana özel şeylerimizi anlattığımı duysa kıskançlığından kıyamet kopar mahveder gebertir beni ama ben onun için daha fazla zevk alması için yapıyorum
Biliyorum:) ve bu detaylar ona dediğin gibi anlatılacak şeyler de değil, kıskançlık fazla çünkü aranızda
Evet kıskançlık çok her şeyime karışır ama bende ona karışıyorum diye sesimi çıkaramıyorum 😀
Ahaha o konuda çözüm yok karşılıklı her şey 😅
O benim mayoma karıştı bende onu gece dışarı çıkartmadım haklısın her şey karşılıklı 😅
Ama mayoya da karisilmasin ya🙄
Yok ona kalsa çarşafla girerim tesettürlü de değilim ama işte istemiyor
Ama arabada heyecana gelince bir şey demiyor:d çok ayıp
Zaten şu an istediğim açıklıkta giyinebiliyorsam fazlasıyla zevke getirebildiğim onunla yeterince ilgilendiğim için yoksa bırakmaz
Bence kötü bir özellik bu da, onun tavrı yani:)
Yok ya aslında şöyle her zaman istediğim kadar açık giyiyorum ama ilgi verince bu iki kat daha fazla rahatlık oluyor yoksa kıyafet konusunda beni pek kısıtlamaz arada sırada aşırı dekolte giyince kıskançlıktan yapıyor ama ne yapıp ne edip onu giymeme engel oluyor
Manipüle de mi ediyor yoksa...:d
Yok keşke manipüle olsa ama kavga çıkıyor evde
O zaman hala aynı görüşteyim, kötü özelliklerinden biri bu:) çünkü kavga sebebi olması için gereksiz bir konu cidden
Kocama kötü deme ya 🙄 üzülüyorum
Ya ama sadece bu özelliğine diyorum genel bir şey değil:)
Çok kıskanç ne yapayım her şeyi kıskanabilir ciddi anlamda her şeyi kıskanır
Bu seni nasıl hissettiriyor peki?
Çoğu zaman bana kadınlığımı hissettiriyor çünkü kavgalarımız bile seviyelidir o yüzden beni kıracak bir şey söylemez söylemediği için kızmam böyle de olunca kıskanıyor diye hoşuma gidiyor
O zaman benim yorum yapabileceğim bir konu değil:)
Ama bir kaç kere kızdığım oldu bu konu yüzünden
Onlar neden peki?
Çok derin bir göğüs dekoltesi giymiştim eğilince hatta yürürken bile aşırı dikkat etmem gereken bir elbiseydi bende onu diyarbakırda giymek istedim tabi enişten izin vermedi yine kıskançlık krizleri geçirdi 🙄 sonra yok sen bunu giyemezsin kapıdan adımı atarsan bak ne oluyor söyledi de söyledi yani sonra ben uğraşamadım gittim indirdim ve o elbiseye bir daha dokunmadım çünkü dekoltemin olduğu yeri sinirden kesmişti
Kıyafet baya dikkat çekici onu anladım:d ama işte sonrasında kıyafete o müdahalesi, kesmesi yani olmayacak şeyler.. bak rahatsız olabilir ama bunu düzgün bir dille dile getirmek var bir de bu tür emir verici cümleler kullanarak var, yanlış olan bu
Maalesef sinirlenince psikopatın teki oluyor ne kadar etrafa zarar verse de bana zarar vermiyor en azından
Yani kötü durumun içinde iyi taraf ama yine de problem bu öfke kontrolü problemli biraz ki hani böyle büyütülecek bir konu yokken olduğunda hele
Gerçekten öfke kontrolu sorunu var bunun için bir uzmandan yardım alalım desem de kabul etmedi
Ama alması gerekiyor gibi görünüyor:/
Evet öyle. Defalarca büyük bir olay büyük bir sebep yokken kaç insanla kavga etti sayısız ama engel olamıyorum bazen
Yani her anlattığın, destek olmasını gerektiren şeyleri güçlendiriyor
Buna güzelce el attım ikna ediyor gibiyim birazda otoriterliğimi görsün canım hep beni kedi gibi görsün istedim ama yeter özellikle bu konuda bana ne kadar zarar vermese de bu kötü bir huy
Ahaha geçenlerde de dedim, gerektiği zaman içindeki güçlü kadını ortaya çıkar, gerçekten güçlü bir kadın çünkü:)
Bak yine tatlılık yapıyorsun ama 😄
Aaa lütfen tatlı olan sizsiniz ama😌
Evet öyleyim gerçekten 😅
Mütevazılik de var 😅
Tabii canım 😄
Bugün neler yapıyorsun bakalım:)
annemle babam geziyorlar kocamm üniversiteden bir arakadaşı vardı aydınlı onla buluşmaya gitti abim de tatilde ablam bi kaç gün sonra aydına gelecek evde tekim yanii 😂
Boş boş oturuyorum
Uuu evde tek yakaladım demek😏:d
Evet 😉
Üstünde ne var... ( Bu şakayı yapmasam olmazdı, durum çok uygundu ne yapıyım 😅)
Ahahhahaha dur cevap vereyim normal şartlarda ev bu kadar boşken kocam olur ama o da yok 😔
Ben giysi olarak sormuştum ama...🙄:d cevap ise üzücü oldu...:d
Bu sıcakta şort crop başka çare yok valla
Çok doğal ama bir o kadar da çekici 😌:d
Ama ben üstümde kocam olur dwmek istemiştim hahahah
Onu anladım zaten 😅
Akşam ne yiyeceksin ben çok acıktım ya
Buna da şaka yapardım da lafi yemek kesin😅 ama ben yemek düşünmüyorum ya valla acikmadim sıcak sağolsun:d
Ya söyle merak ettim
Olmaz ayıp...:d
Ya söyle hadii
"seni" diyecektim de, sonra yiyeceğim lafları düşününce durdum:d
O zaman iyi ki dememişsin çünkü gebertirim seni biliyorsun 🤨
Tehlikeli kadın...
Kızlar, Femme Fatale figürü dendiğinde hangi sanat dalı aklınıza geliyor ve bu figür hakkında düşünceleriniz neler? ↗ yeni soru...
Seninmi sorun orayımı geçelim
Evet bu sefer profil açık sordum
Yazamıyorum artık yeni soru sor
İstersen tabiii
Kızlar, Size heyecan duyduran fakat yasak, baskilanacak türden düşünceleriniz nelerdir?
Kızlar, Size heyecan duyduran fakat yasak, baskilanacak türden düşünceleriniz nelerdir? ↗