Kişilik & Karakter Hayatının geri kalanını bir amaç uğruna adamak zorunda olsaydın, bu amaç ne olurdu? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Böyle bir durumda olsan amacın ne olurdu Güncellemeler1 yıl Amaçsız olmak kötü mü acaba? Hayatının geri kalanını bir amaç uğruna adamak zorunda olsaydın, bu amaç ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. sevdiğim kadın olurdu sadece 1 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ulkeyi şu siyasal islamcılardan, bölücülerden, mültecilerden, BOP kuklalarından kurtarmak 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Sen kral birisin emin ol Yorumla
Adıyok05 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Bir Atatürk çıkmaz bir daha 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Kesinlikle Yorumla
ysecaan_0 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 94% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 613 cevap paylaştı. Kariyer. 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Bence gerçek dostlar kariyer dediğin şey bir kişinin iki dudağı arasında olunca sıkıntı Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. İyilik 1 0 Yorumla
Bozyakalı35 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl Evladım olırdu 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Kırmızı çizgilerimiz evlatlarımız geleceğimiz Yorumla Bozyakalı35 1 yıl Aynen öyle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sevdiğim kadın olurdu sadece
Ulkeyi şu siyasal islamcılardan, bölücülerden, mültecilerden, BOP kuklalarından kurtarmak
Sen kral birisin emin ol
Bir Atatürk çıkmaz bir daha
Kesinlikle
Kariyer.
Bence gerçek dostlar kariyer dediğin şey bir kişinin iki dudağı arasında olunca sıkıntı
İyilik
Evladım olırdu
Kırmızı çizgilerimiz evlatlarımız geleceğimiz
Aynen öyle