Hayatınızda biri varken daha iyisini, daha güzelini bulursanız ona gider misiniz?

Bunu yapmak katışıksız karaktersizliktir bence. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hayatınızda biri varken daha iyisini, daha güzelini bulursanız ona gider misiniz?
Cevapla