Anlaşılmak için kendinizi yorduğunuz oluyor mu?

Bu konunun üstüne düşmem lazım gerçekten anlaşılmaya ihtiyacım var ama bunu kullanan ve beni tetikleyen insanlar olabiliyor. Kendimi izah edicem diye yorabiliyorum.

Anlamamazlıktan mı geliyorlar yoksa benle aynı seviyede değiller mi bilemeyeceğim ama bir kez söyleyip bırakmam gerek. Hatta bazen bir kez bile açıklama yapmaya değmiyorlar... Acaba hiç mi yapmamalıyız? Ayrılık tarzı olaylarda mesela.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Anlaşılmak için kendinizi yorduğunuz oluyor mu?
Cevapla