Güçlü durmaktan yoruldugunuz oluyor mu ya da kendiniz olamamaktan? insanlarin bişey anlamamasindan idare etmekten yoruluyormuyuz?

Bazen kapıyı kapatmak lazım bazen tam kapatmadan düşünmek lazım. Insanların yaptıklarını yüzüne caldiginizda sanki hicbisey olmamış gibi davranmalarindan usandiginiz oluyor mu. Biraz dertleşmeye ihtiyacım var sanki ☺️

Güçlü durmaktan yoruldugunuz oluyor mu ya da kendiniz olamamaktan? insanlarin bişey anlamamasindan idare etmekten yoruluyormuyuz?
Cevapla