Güncellemeler
1 yıl
Şunu farkediyorum ki buradaki hemcinslerim harbiden ağır mall. Elini çükünden çekmeyen özelden bulduğu her kıza yavşşayan abazalar gelmiş bana burada ayar veriyor. Siz 31 çekmeye devam edin sevmek vs. falan size ağır gelir mk abazaları.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evlilikle neden bu kadar ilgileniyorsun ki? Mutluluğu bulmanın tek yolu bu değil ki
Peki ya nedir? Kendin de mutlu olabilirsin ama hayat o mutluluğu seni seven seni anlayan biriyle paylaştıkça güzel.
Mutluluğun onu paylaşacak birini bulmaya bağlı olduğunu mu düşünüyorsun? Bu çok safça bir düşünce tarzı.
Mutluluk insanın içinden gelir
Evet ama o da bir yere kadar. Herkes ömür boyu yalnız yaşasın o zaman herkes kendi başına mutlu olabiliyorsa evlilik niye var? İnsanlar neden birilerine ihtiyaç duyuyor?
Bu kişisel bir seçim gerçekten
neden birine ihtiyaç duyduğunuzu düşünüyorsunuz? Yalnız kalmaktan korktuğun için mi? Yoksa bir ilişkide aradığın daha derin bir şey mi var?
İlişkinin kendisi derinlik demek zaten. Kitap gibi okursun onu 🙏
Çünkü ijsan dogasi gereği ihtiyaç duyar evlilik de bu yüzden var. Ben kimseye ihtiyaç duymuyorum diyerek ölene kadar anız kalabilir misin?
anlıyorum yani ilişkilerin hayata derinlik ve anlam kattığına inanıyorsun
soruna gelince hayır kalamam insanlar sosyal varlıklar ve hepimiz şu ya da bu şekilde bir bağlantı kurmaya can atarız. Bu aidiyet duygusunu arzulamak doğal bir şey
Kesinlikle bunu demeye calıştım iste :)
Bende evleneceğim erkek yok gibi hissediyorum tabi ALLAH Bilir Ama insanları gördükçe endişeye kapılıyorum umarım bulursun Kalbindekini 🤲
İnşallah amin
Kriterlerin ne peki
Seçiçi olmaya devam et. 43 yaşında bekar bir abimizi baş-göz ettikten sonra sana bakarız.
Tecrübeli birimisin ya da evliliği beklemiş biri misin
Evliliği beklemiş biriyim.
Nasıl kriterler arıyorsun?
Dediğim gibi ben aşık olmak romantik duygular yaşamak istiyorum kriterlerim bunlar aslında
Onu bende istiyorum. Ama aşık olman için ne gibi özelliklere dikkat ediyorsun, neyi seçiyorsun. Seçiciyim demişsin ya
Gözüme gönlüme hitap etsin açıkçası işte bu manavdan karpuz seçmek gibi bir şey değil çok farklı birşey🙏
İşte gönlüne ne hitap ediyor soruyorum be adam
Güzel bir tebessüm, gülüşe bitiyorum. Kibar sözler ve feminenlik benim çok hoşuma gidiyor 🙏
Hmm e normal ki bu, bunlaei istemen seni cok secici yapmaz ki bence
Bunları herkeste göremiyorum hatta hiçkimsede 🙏
Kaç yaşındasın ki? Aslında öyle feminen kibar sevecen bi kız olması erkeğe bağlı da oluyor.
30 a girdim. Geçmişimde birtakım toksik ilişkiker oldu ve hepsinin sonu kötü bittim Evet ama işte kismet deyip geçiyorum.
Sana bağlı olan bişey. O kıza nasıl davranıyorsun neler yapıyorsun… öyle işte
Varoş olana zaten bişey yapamazsın da, başta çok iyi olan ama sonra kötüleşen kız için bahsediyorum
Onlar için yapılacak bir şey yok zaten bu bir şans işi. Öyle varoş tarzı kadınlar asla ilgimi çekmiyor zaten 🙏
Evet anladım. Ben kendimi daha güzel ifade etmek için belirttim. Yani senin istediğin gibi bi kızı her erkek kaldıramaz.
Neden kaldıramaz ki? Gerçekten harika biri olur böyle biri benim için )
Ağır karakter gerekli öyle biri. Kızı üzmeyen onunla dikkatli davranan, biliyorsun öyle kızlar hassas olur kırılgan ve narin olur
Tabi ki ben de elimden geldiği kadar ağırbaşlı olmaya gayret ediyorum ama karşımdakinin de bu değeri anlaması ve bana aynı değeri gösterebilmesi lazım.
Evet bende ağırbaşlıyımdır
Ne kadar güzel :) ağırbaşlı kadınlara hayranım
O yüzden dedim her erkek kaldıramıyor öyle birini diye. Nebilim nazını falan çekmeye tahammül edemiyorlar bazıları.
Ahhh ahhh öyle biri olsun ben onun her şeyini çekmeye razıyım🙏
Emin misin ya başta herkes zoru seviyorum diyo sonra zora gelince ben yapamıyorum diyor
Gayet eminim ben hep bunun için bekledim. Ama tabi o güveni karşımdakinin hissetmesi biraz zaman alabilir fakat kararlıyım yavaş yavaş ve yorucu olmadan ilerlesin🙏
Nasıl güven hissetsin karşındaki?
Beni tanıyarak ve hislerimin farkında olarak :)
Yani ondan vazgeçmeyeceğinin güveni mi, öyle anladım ben
Evet öyle bi güven hissetsin ki benden vazgeçemesin ben de aynı şekilde :)
Evet sevgi ve güven zamanla olan bişey, gönüller birbirine ısınınca. Bende çok seçiciyim, dış görünüşe çok takarım 🫤
Dış görünüş de önemli ama her şey değil :)
Kesinlikle, bana ters olan dış görünüşü hoş da olsa kalbim ısınamıyor
O herkes için geçerli :) dilersen bu güzel sohbetimize mesajda devam edelim hanımefendi :)
Ben türkiyede yaşamıyorum, sana uyur mu bu
Uyar tabi :)
Peki kullanıcı adın ne
www.kizlarsoruyor.com/uye/newhorizons_
Yaz bana :)
Bilmiyorum ya çok derin mevzular. Ben çözemedim çözen varsa duymak isterim..
Sanırım buradaki kimse çözebilmiş değil.
Ve belki de zaten bu yüzden buradayız. Madem çözemedik iyice bi arapsaçına dönsün 😄
Dönsün valla 🤣🤣
Döndü çoktan da bakalım artık hayırlısı 😁😅
Napicaz🤣🤣
Yani kaldık öyle ya ben de bilmiyorum napsak 😅😅
Bide bişy diyim mi kendi dilinden konuşmadığını anladığın kimseye cevap bile verme bence. Değmez..
Yapacak bişi yok kalacaz böyle 🤣
Pofff kalmasak iyiydi🙇🏻♀️
Kalmayalım o zamann🥺
Ben kaldım sana başarılar 😅😅
Niye kaldın🤣🤣
Yani tıkandı bilmiyorum ilerleyemiyorum bir türlü 🥲😅
Ben de tıkandım valla 😑🤣
Por çöz lavaboda işe yarıyor ama bizde bi emin olamadım 😅😅
Haha bizde ne yarar acaba 🤣
Bi hocaya mı gitsek ne dersin 😁😀
Neden sen nerenin prensesin de seciyorsun o kadar mk
Senin kadar basit değilim en azından prenses çocuk.
Bir ara manavda olmuştu zamanında