Aşırı seçici oldum, evlenilecek insan yok. Bu durumu yaşayan var mı?

Çok ama çok sevdiğim biri olmalı ona karşı bambaşka duygular hissedebilmeliyim kalbim kıpırdanmalı, onu görünce bile mutlu olmalıyım. Ben sevdiğim kadını asla objeleştirmek istemiyorum fakat günümüz çağında da böyle bir ilişki yok gibi bir şey çok fazla seçici oldum bu yüzden hayatıma kimseyi alamıyorum. Şimdi bana "sen evlenilecek biri misin" diyenler olacak en azından öyle olduğumu düşünüyorum duygusal romantik biriyim ve aşk yaşamak istiyorum.🙏

Güncellemeler
1 yıl
Şunu farkediyorum ki buradaki hemcinslerim harbiden ağır mall. Elini çükünden çekmeyen özelden bulduğu her kıza yavşşayan abazalar gelmiş bana burada ayar veriyor. Siz 31 çekmeye devam edin sevmek vs. falan size ağır gelir mk abazaları.
Aşırı seçici oldum, evlenilecek insan yok. Bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla