Kişilik & Karakter Sizin için bazı şeylerden vazgeçmek kolay mıdır? Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Bu karakterle sabaha kadar konuşup, bütün sorunlarımı çözebilirmişim gibi hissediyorum. Sizin için bazı şeylerden vazgeçmek kolay mıdır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Neden vaz geçtiğime göre değişir.. ama bana zarar veriyorsa evet kolaydır çok 1 0 Yorumla
ahu_dudu Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Çoğu insan için kaderin kendilerine karşı olduğunu kabullenerek vazgeçmek kolaydır. Bence insan yoldaki engelleri görünce asla vazgeçmemeli. 1 2 Yorumla ahu_dudu 1 yıl Yaa daha yazacaktım yanlışlıkla gönderdim. 😂😂 Mevzu bahis bizi olumsuz etkileyen kişilerse, kendimizden vazgeçmek yerine onlardan vazgeçelim. Yorumla Eoéa_Eoéa 1 yıl Ahu'm, imza, kaşe, mührümü attım. Yine çok haklısın. 😌 Yorumla
ChungCha Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Her zaman kulay oymuyoy bajen bahaneler bitmiyoy kolay diğil🌸🦄💞💘🌸🌸🌺🦄🦄 1 0 Yorumla
koyamamyerinesanki Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl bazı şeylerden direkt vazgeçebilirken, bazı şeylerden vazgeçmekte zorlanıyorum 1 0 Yorumla
Nazooy Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Önemsemediğim şey kolay ama diğer türlü hiçç değill 1 0 Yorumla
Halil_5344 Takip Et Xper 6 Yaş: 18 , eic 100% 1 ay Gereksiz lüzumsuz şeylerden çok kolay vazgeçerim ama vazgeçemeyeceğim şeylerde var 0 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 ay Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Değildir çok uğraşıp düşünürüm ama karar verince de geriye dönüp bakmam. 0 0 Yorumla
Zarifkelebek_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 89% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 761 cevap paylaştı. Çok kolay hem de 💅 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kolay aşko 1 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Kolay değildir.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Neden vaz geçtiğime göre değişir.. ama bana zarar veriyorsa evet kolaydır çok
Çoğu insan için kaderin kendilerine karşı olduğunu kabullenerek vazgeçmek kolaydır. Bence insan yoldaki engelleri görünce asla vazgeçmemeli.
Yaa daha yazacaktım yanlışlıkla gönderdim. 😂😂 Mevzu bahis bizi olumsuz etkileyen kişilerse, kendimizden vazgeçmek yerine onlardan vazgeçelim.
Ahu'm, imza, kaşe, mührümü attım. Yine çok haklısın. 😌
Her zaman kulay oymuyoy bajen bahaneler bitmiyoy kolay diğil🌸🦄💞💘🌸🌸🌺🦄🦄
bazı şeylerden direkt vazgeçebilirken, bazı şeylerden vazgeçmekte zorlanıyorum
Önemsemediğim şey kolay ama diğer türlü hiçç değill
Vazgeçmem gerekiyorsa eğer geçerim
Gereksiz lüzumsuz şeylerden çok kolay vazgeçerim ama vazgeçemeyeceğim şeylerde var
Değildir çok uğraşıp düşünürüm ama karar verince de geriye dönüp bakmam.
Çok kolay hem de 💅
Vazgeçtiğim vakit asla geri dönmem
Sigara kedi hariç
Kolay aşko
Evet
Sindire sindire ilerliyor sddfsd
Kolay değildir..
Evet kolay
Maalesef hayır