Kişilik & Karakter İş yapmak mı güzel yoksa iş yapan birini izlemek mi? sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Tabi ki de izlemek 😂🤣insan dalıp gidiyor o ne güzellik 🤣🤣 İş yapmak mı güzel yoksa iş yapan birini izlemek mi? Cevapla İş Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Askiyasamak Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Merhaba, iş yapan birini izlemek daha güzel elbette yani iş yapmak daha zor aslında. 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl İş yapmak zor değil izleyince güzel oluyor yine de 😂
Bilmiyom_ya Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. İş yapan birini izlemek daha güzel hsjs 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Kessinlikle 🤣 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. İkisi de güzel değildir 0 0 Yorumla
Kaipuu Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Sevdiğim iş yapabilirim ama azıcık bile canım istemiyorsa çekilin izleyeyim. 😄 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 🤣🤣🤣
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. Bende korkuyorum başımıza neler geleceğini merak içinde bekliyorum. Canavarlar var evde 😃 1 3 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂😂 bence korkma ya da kork 😂🤣 Esrihbaenl 1 yıl 🤣🤣 sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂
13_Gölgє_16 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Yok ya izlemek yani rahatsız oluyorum yanında biri çalışıyor ona yardımcı olmamak kötü oluyorum ya o durumda 0 0 Yorumla
bosvergitsinn35 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Yapmak daha zevkli😃Ben stresimi temizlikle atıyorum. Bazen hiç iş yokken kendime iş çıkarıyorum 0 0 Yorumla
Sonumuzgeldi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl İşi yapanı izlemek daha güzel😂 1 2 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bu hiç şaşmaz 😂 Yorumla Sonumuzgeldi 1 yıl Aynen Yorumla
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Yapan birini izlemek. 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😌😌😌🤌 Yorumla
bendehiçbilmiyorum Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 96% 1 yıl Yoksa iş çıkarmak mi 🤣 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂 Yorumla
sesizlerinsesi Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Yapan birini izlemwk😂 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bencede 😂 Yorumla
Alfa_Tuçis Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Ben otururken iş yapan beni geriyor 1 1 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂oda ayrı bir konu Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. is yapmak da guzel stres atiyo insan 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. Yapmak daha keyifli en azından zaman geçiyor 1 0 Yorumla
hakaarkan Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 98% 1 yıl Evet izlemesi güzel ama bana laf etmeyecek 1 0 Yorumla
Prensessssssss0 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl iş yapmayı sevmem izlemesine bayılırım 0 0 Yorumla
purplewater75 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. İş yapanı izlemek 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. iş yapmak daha güze 1 0 Yorumla
styxworld Takip Et Master Yaş: 53 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 997 cevap paylaştı. Seyretmek 1 0 Yorumla
bidenemeli Takip Et Guru Yaş: 36 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 635 cevap paylaştı. iş yapmak. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Merhaba, iş yapan birini izlemek daha güzel elbette yani iş yapmak daha zor aslında.
İş yapmak zor değil izleyince güzel oluyor yine de 😂
İş yapan birini izlemek daha güzel hsjs
Kessinlikle 🤣
İkisi de güzel değildir
Sevdiğim iş yapabilirim ama azıcık bile canım istemiyorsa çekilin izleyeyim. 😄
🤣🤣🤣
Bende korkuyorum başımıza neler geleceğini merak içinde bekliyorum. Canavarlar var evde 😃
😂😂😂😂 bence korkma ya da kork 😂🤣
🤣🤣
😂😂😂
Yok ya izlemek yani rahatsız oluyorum yanında biri çalışıyor ona yardımcı olmamak kötü oluyorum ya o durumda
Yapmak daha zevkli😃Ben stresimi temizlikle atıyorum. Bazen hiç iş yokken kendime iş çıkarıyorum
İşi yapanı izlemek daha güzel😂
Bu hiç şaşmaz 😂
Aynen
Yapan birini izlemek.
😌😌😌🤌
Yoksa iş çıkarmak mi 🤣
😂😂
Yapan birini izlemwk😂
Bencede 😂
Ben otururken iş yapan beni geriyor
😂😂oda ayrı bir konu
iş yapmak daha iyi izlemek bişey kazandırmaz
is yapmak da guzel stres atiyo insan
İş yapan birini izlemek tabi ki
Yapmak daha keyifli en azından zaman geçiyor
Evet izlemesi güzel ama bana laf etmeyecek
İzlemek sanki
Yapmak da kafa dağıtır bi yandan da
iş yapmayı sevmem izlemesine bayılırım
İş yapanı izlemek
iş yapmak daha güze
Evde iş varken evde olmamak 😂🤣
Çalışmak daha güzel.
İzlemek
Seyretmek
iş yapmak.
İş yapmak
Tembellik