Duygusal bir boşluğumda daha doğrusu üzgün bir günümde lgbt karşıma çıktı sanal alemde ve ordan biri ile onun manipüle davranışlarından dolayı duygusal bir bağa girdik girdim. Ve psikolojim yerle bir oldu hem kendimle cebelleştim neden nasıl diye hem onun davranışların normal bir ilişki flört aşaması gibi değil bir bataklık gibi düşünün sonra tabiki gitti ama benim erkeklere olan ilgim yok olmuştu şimdi düzeliyorum elbette o süreçte sağlıksız bir hale girip bağımlı gibi oluyor insan aman dikat edin LGBT kınamıyorum ama insanı içine alınca psikoloji bozan bir ortam ordaki insanlarında yakın zamanda doğru yolu bulmalarını umuyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Uyumayan okusun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Off benim başıma da gelmişti kendimi kaybetmiştim resmen , şu an aklıma geldikçe iğreniyorum kendimden
Aynısı çok şükür kurtuldum ama hala biraz etkileri var o sırada erkeklerden soğumuştum sağlıksız bit düşünce içindeydim.
Yahu ben erkeklerden iğreniyordum çok kötü bir durumdu ailem bile şüphe duyup sürekli baskı uyguluyordu , ama iyi ki kurtuldun ya
Ayy seni anlıyorum peki sen tamamen düzeldinmi
Düzeldim ama bazen yazanlara istemeden karşılık veriyorum ama hemen kendime geliyorum , ne oluyor sana vs diyorum
Hatta daha bugün bile yazan oldu engel attım uğraşamam
Aman girme birdaha o olaya cidden değişik bir şey oluyor insan içinden çıkamıyor sonra. Onlara bir şey olmaz çoktan onyolu seçmişler ama bize çok şey olur geleceğimiz kararır Allah korusun
Maalesef öyle ya , çok kötü
Hemde ne kötü günlerce kendimi sorguladım
Lgbt doğuştan gelir zaten sonradan olan sapkinliktir
Ben bile içine Bianlik girip çıktıysam sence bu doğuştanmı bence psikolojik
Hayır seninki doğuştan degil
Ben diğerlerininde psikolojik sebeplerden o hale geldiklerini varsayiyorum
Hayır doğuştan öyle olanlar var yanlış bir düşünce
Kanka bunların yüzde 75 erkeklerle evlenip sonradan kadınlara ilgi duyan kısmı çocuk yapan bile var
Benim bahsettigim ömür boyu hemcinsine ilgi duyup bu durumu degistiremeyen ve toplumdan dışlanan insanlar digerlerinin hepsi dedigim gibi sapkın
Herneyse iki şekildede o ortamdan uzak durmak lazım gerçekten psikoloji bozuyorlar
Çenelerini çok iyi kullaniyorlar Bir de boşluktaymışsın iyi denk gelmişsin şimdi benim gibi birine denk gelsen seni özüne döndürür
Kimseye denk gelmek istemiyorum bu aralar 😂 evet boş yapıyorlar
Tam yoluna dönememişsin onlardan birine Bir daha denk gelirsem bu sefer de olmaz işte
Ben kafa dinliyorum bir felaketten döndüm
O felaketler beni çok buldu şükür ben düşmedim 😂 ben de bunları üzülürdüm tercihim olmasalar da insan gibi arkadaş olabiliriz kafasındaydım fakat tek düşünceleri seks
Mika gibi birimi denk geldi sana😅
Bir iki tane değil ki her türlüsü denk geldi
Ne lan bende diye sordum en son bir iki tanesine uzun boylu olmam dikkatlerini çekiyormuş
😅
Ne gülüyorsun sana da oh olmuş işte 😂😂
Vay arkadaş inşallah düzelitsin Allah düşürmesin ne kötü devir
Amin
Detaylı anlatmak istersen dinlerim
İyi kurtulnuşsun ama doğuştan böyle insanlar var ben onları da çok seviyorum
Valla uzak dur aklını karıştırırlar
Bilgi icin cok sagol iyi ki kurtuldun
Yani duygusal boşlukta böyle hatalar yapılmasın bilinçli olsunlar diye maksat
Ne yaptı ki sana
Beynimle oynadı onun için bu normal bir şey çünkü yolu bu ama ben o yolda olmadığım için, psikolojim çok etkilendi
Allah korusun herkesi
Amin
Ne yaşıyon tam olarak
ne oldu ki