Ben cok kotu depresyona girdim sizce durumum cok mu kötü?

Yaşım 27 ve hala isim yok evlenmedim de bi birikimim yok ailemle yasıyorum, cok sukur ögretmenlik diplomam var iyi bi branş ama iste ben cok mu kötüyüm aglasam yeri mi
Ben cok kotu depresyona girdim sizce durumum cok mu kötü?
Cevapla