'İnsan dediğin ölümü yener de ihaneti yenemez' bu söze katılıyor musunuz?

İhaneti yenebilen var mı arkadaşlar zira ben ihanete uğrayalı 13 yıl oldu ben el kadar çocuktum naiftim ben bile kaldıramadım şu an 22 yim hala kalbimde hançerle yaşıyorum ki çocukken saftık herşeyi anlamıyorduk

'İnsan dediğin ölümü yener de ihaneti yenemez' bu söze katılıyor musunuz?
Cevapla