Kendinizi kullandırıp, sonradan bundan pişmanlık, utanç duyduğunuz oldu mu?

Kendinizi kullandırıp, sonradan bundan pişmanlık, utanç duyduğunuz oldu mu?

Yok öyle hissetmedim..
Pişman olacağım hiçbir şey yapmadım. Fakat yapmasamda olurdu...
Evet hissettim para için katlandım
Çoğumuz bunu yaşamışızdır..
Cevap
4Cevap
Hayır olmadı hiç.
Müdahil olamadığım an oldu ama hiç bir zaman koyun gibi davranmadım hep çoban ile uğraşırdım sanırım
İş hayatında geçmişte yaptığım oldu.
Hayır
Akpli değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar