Sanki herkes anlık heveslerini tatmin etmek için uğraşıyor gibi geldi. Siz ne diyorsunuz anlık heves olup olmadığını nasıl anlarız 🙄

Sanki herkes anlık heveslerini tatmin etmek için uğraşıyor gibi geldi. Siz ne diyorsunuz anlık heves olup olmadığını nasıl anlarız 🙄

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Zaman için de anlarım ben
geçip gecmeyecegini anlarsin az da olsa, gecmeyecekse anlik heves degildir
Nasıl anlıcazzz işte
yasayarak, karsindakinden hicbir kosulda kopamazmissin gibiysen gecmez mesela
Hiçbir koşulda diye kesin ve büyük konuşmam ki 🙄 o zaman hep mi heves benimkiler
belki henuz seni bulmamistir 🤷🏻♀️
Kimm 🙄
iste kopamam diyecegin kisi
Hee o dangalak hayatta bulamaz beni 😒
bulur bulur gec kalmistiir
Uzak yoldan geliyor kesin :D
oyle gorunuyor 😄
Kesin yürüyerek geliyor yoksa yani bu kadar olmazdı 🤦♂️
arabasi yoktur belki, normal 😄
Tren var, gemi var, uçak var, otobüs var gelmek isteyen her türlü gelirdi umut verme daha fazla :D
o da dogru simdi, biraz daha bekle gelir belki 🤷🏻♀️
O sırada beklemeyi hiç sevmeyen ben 🤦♂️
umarim bekledigine deger diyeliim
Tamam tamam teşkürler :D zorlamayım daha fazla
😄😄
Duyguların devamlılık halinde olursa anlık heves olmaz.
Ne kadar devamlılık gerektirir 🙄
Nereye kadar giderse yani anlık heves demek bence kısa süreli duygular olabilir. Birini seviyor ve arzuluyorsam beraber olduktan sonra artık aklıma bile gelmiyorsa işte o anlık heves olur.
hımm beraber olmak lazım yanii anlamak için 😅
Hayır sevdiğimi her an isterim ben biraz da karakter ile ilgili
Herhalde anladım bilemedim ama teşkürler 😅
Rica ederim ☺️🤞
İlk görüşte libidon yükseliyorsa anlık heves ancak karakterini tanımaya odaklıysan bu heves değil.
Karakterini tanırken libido artıyorsa 🙄
Onu bilemem.
🤦♂️🤦♂️
🤷🏻♀️
Tamam tamam bir şey demedim teşkürler yorum için 😅
Ricalar efenim. İyi günler dileriz, hoşçakalın, sağlıcakla kalın.
Size de iyi geceler, hoş kalın..
Ya bunu ancak zamanla anlar insan
Artık her şey çok yüzeysel
Anlık heves olduğunu
Başta duyguları yoğun yaşarken
Sonrasında sönüyorsa her şey anlarsn
Böyle anlık heves denen bişey hiç yaşamadım.. Çalışmadığım yerden sordun, ilk defa cevap veremiyorum🤔
O duyguyu sorgulayarak. Yani bu duyguyu ben gerçekten kalben içtenlikle istiyor muyum istemiyor muyum diye
Havai fişek gibi düşünebiliriz 🎇 birden yanıp birden sönüyorsa anlıktır bence 🙃
seks yaparak eğer seni terk etmiyorsa anlık heve değilmişsinidr
Yatağa geçme hızınızdan anlıyosun başka yolu yok
Sohbetin devamlılığı ve samimiyetiyle anlaşılır.
Değer verip saygı duyduğunda
Geçmiyor
Kısa ve net yani
Evet 😅
1 saati geçtiyse anlık değildir😂
Oooo iyi o zaman tammdır 😂
Anlık olarak neye ihtiyacım var diye sorarak.
Nasıl yani
Ya aslında ne kadar toparlayabilirim bilmiyorum şu sıralar düşünme konusunda çok bodoslama ve her şeyi elimi yüzüme bulaştıran pozisyondayım ama madem merak ediyorsun, o zaman elimden geldiğince bir şeyler yapabilirim senin için. Umarım söylediklerim hayatına dokunabilir ve işe yarar.
Her neyse, öncelikle anlık heves dediğimiz şey aslında uzun vadedeki problemlerimizin sıfat değiştirmiş hâli, yani mesela açlık insanlar için uzun vadede oldukça tehlikeli olabilir ve aç kalmamak dışında bunun bir çözüm yolu yok. Anlık olarak bunu gidermek zorundasın. Psikolojide ise, o kişiden anlık olarak biyolojik beklentilerin hariç (cinsellik vs) bazı beklentilerin olabilir. Heves ediyorsan asıl isteğin, bu hevesin altyapısını anlamak gerekir. Bunu da ancak heves ettiğini fark ederek, üstünde sistematik bir düşünce şeması geliştirerek yaparsın.
Birisine baktığında arkaplanda "Babam benim yetersiz olduğumu söyledi, kendimi birilerine ispatlama ihtiyacı" diye bir sezernişin varsa, o zaman bu sorun sıfat değiştirerek anlık heveslere bürünebilir. "İnsanlara kolilerce yemek dağıtabilirim, birisiyle sevgili olabilirim, kendimi televizyon programında herkese sergileyerek konumumu, başarılı insan olduğumu doğrulayabilirim." Bunlar uzun vadedeki problemin kılıktan kılığa giren versiyonları ki asıl olan gerçek arzu merakla bunlara atılmaktan ziyade, altında yatanı bastırmaya ve onu anlamadan düzeltmeye çalışma girişimimize dayalı...
Ama özellikle şuraya dikkat çekmek istiyorum. Bizim kendimizi yaratmamızda hayatımızı işlerken soyut olarak bir şeyler hissetmemize (5 duyunun dışında) sebep olacak insanlarla etkileşim kurmamız büyük rol oynuyor. Eğer gerçekten heves olup olmadığını anlamak istiyorsan bu kişiyle hayatın her alanında yan yana durmak ister miyim, onu ne kadar merak ediyorum, aşk bir şey olsaydı benim için tanımı bu insan olur muydu diye sor.
Sana kendi aşk tanımımdan bahsedeyim, birisi var. K diyelim ona. Yani beni tanımıyor, beni görmedi ve bilmiyor bile. Ona karşı olan hislerim eğer anlık heves, anlık hevesin hırsa bedenlenmiş hâli olsaydı o zaman ona baktığımda ilk duygum elde etme, belki de kendimi ondan daha üstün veya onunla eş pozisyonda görme Arzum olurdu, kalbimi hızlandıran bir his değil. Eğer sevgiye açsan ona bakınca sevgisizliğini gidersin istersin, yine kalbin hızlanmaz.
Benim aşk tanımımda bir insanın sana gerçekten dokunabiliyor olması yatıyor, hayatında değişim yaratabilecek kapasiteye sâhip ama bunu bilinçli olarak değil de, birbirinizi hayatın ve birbirinizle kurduğunuz ilişkide bir şekilde dönüştürmeye başlayarak yapıyorsunuz. Havanın muhteşem olduğunu düşün, eğer aşık olduğun kişiyi o havanın muhteşemliğinden ayıramıyor, bunu tamamlayan bir parça olarak görüyorsan az çok anlıyorsun. Bence anılar çok ama çok önemli, girilen dinamikler. Sadece gülümsediğinde bile başını döndürebiliyor mu? Beraber geçirdiğiniz her saniye atmosfer daha da yoğunlaşıyor mu?
Öncelikle fikrini yardım etme isteğini çok hoş karşıladığımı belirtelerek teşekkürlerimi sunuyorum 🫠🫠🫠🫠. Bazı duyguları yaşamadan tam olarak anlayamayız yani kafamızda kurduğumuz şeyler her zaman doğruluğu yansıtmaz. Fikren istediğimiz şeyler uygulamada hoşumuza gitmeyebilir. Birde şöyle bir şey var ki eksikliğini tamamlamak yarım parçanı bulmak ben olaya böyle bakmıyorum. Benim eksikliği tamamlayan değil bana bir şey katan olarak görmek isterim. Zaten bana kattıkça eksikliğim varsa o da gider. Keza aynı şey onun içinde geçerli. Sonradan yazdıklarına katılıyorum
Of anlatamadım. Ya mesela hani kitap okursun, sanki zaman karakterleri birbirine daha çok yakınlaştırır ya, eğer geçen zaman diliminde birbirinize büyük izler bırakabiliyorsanız, öyle uyumlanıyor ki artık hayatın sizi bir arada tutmaktan başka çaresi kalmıyorsa (ki bence bu iki insan birbirine sinirliyken, hatta nefret ettiğini söylüyorken bile geçerli. Nereden biliyorsun arkaplanında aşk olmadığını?) Bir anda, birbirinizi öylesine iyi tamamlıyorsanız ki, artık onu zihninden çıkaramıyorsan. Onu deli gibi merak ediyorsan, sürekli düşünüyorsan. Bir şarkı açtığında sözlerinde onu buluyor, sanki hayatının her köşesine sinmiş gibi nereye baksan ondan izler görüyorsan... Ona bir şeyler yazdığında ve senin yorumuna ne kalp, ne de cevap yazmadığını fark edince hayal kırıklığına uğruyorsan, onunla asla karşılaşamayacağını bile bile kendi içinde yaşatmaya devam ediyorsan. Sana umut veriyorsa, sana dünyadaki tüm güzellikler bir bedende toplanabildiyse hayattan asla umut kesilmez dedirtiyorsa. Tıpkı benim yaptığım gibi bir soruya girdiğinde, sonra o sorunun fotoğrafında aşık olduğun kişiyle alakalı bir şey görünce bir an donup kalıyorsan ya da ne bileyim hayatında en olmayacak anda öylece sesini duyuyorsan. Rüyalarına girdiğinde etkisinden çıkamıyor, onun sana verdiği hisle eriyip biteceğini hissediyorsan...
Hayır eksiklik olarak nitelendirme, bunlar eksiklik değil tamamlanma. Eğer eksiklik varsa o ilişkide birisi kurban, bağımlı pozisyonundadır.
Yok çok güzel anlattın sağ ol 💆♂️. Kendimi o pozisyona 1 2 kere filan soktum uzun yıllar önce sonrası kendime geldim ve oraya yazdıkların gibisine sokabilen olmadı olacağını da sanmıyorum
Herşeyi çok hızlı yaşamak ister
Sadece cinsel çekim hissediyorsan hevestir
Kalp olmayinca hersey beklenir