Kimseye kötü biri diyemeyiz. Buna hakkımız yok. Bizde iyi biri değiliz. Kimsenin kalbini kırmamış, karıncaincitmez sanıyoruz mükemmeliz kusursuzuz zannediyoruz ama değiliz. Sandığımız ve yanıldığımız ilk insan, biziz. Hatamız yok, mükemmel bir kalbimiz var sanıyoruz ama bu sadece zan. Kırıcı olmayabiliriz ama yine de iyi biri diyemeyiz kendimize. Kendimi daha çözemedim ama yüzümü gördüm. Kendimle tanışmaya da devam ediyorum.
Baharım ❤️ insanoğlu nankördür İllaki oluyor kimin elinden tutsan , iş güç sahibi yapsan yardım etsen ilk fırsatta sattığı kişi ilk sen olursun bu hayatın döngüsü bu şekilde , her iyiliğin içinde bir kötülük her kötülüğün içinde bir iyilik mutlaka vardır bunu unutma
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Demek ki fazlasıyla iyilik yapmayı kul hakkına girmemek gerekir. Kendimize iyilik yapmalıyız. Ki evren bizi iyi insanlar getirir..💫
Yok, genelde ilk izlenimim hep doğrudur.. Insanları çabuk analiz ederim bu yüzden hiç dostum, arkadaşım yok... Bendeki açık sözlılülüğü kaldıramıyorlar, yalan söylemek yalakalık yapmak ta tarzım değil...🫠
Herkes göründüğü kadar iyi anlatıldığı kadar kötü değildir ben hayata böyle bakıyorum, mesela bir garsona kötü davranan bir insan bana iyi davransa bile özünde kötülük vardır, menfaatler ve çıkarlar insanın içindekileri ortaya çıkartır... Evet böyle bir arkadaşım vardı 23 yıl arkadaşlık yaptık beraber büyüdük ama bulunduğu kabın şeklini alan akışkan bir kişiliği vardı hayat işte her şey insan için geçte olsa öğreniyoruz.
Hem de ne görmek. Bataklıktan çekip çıkarmaya çalıştığım insanların, henüz üstleri temizlenmeden beni bataklığa itmelerini izlemek ve en kötüsü de her şeyin farkında olmak.
Maalesef o kadar çok kere gördüm o kadar kökleri hayal kırıklığına uğradım ki evet iyi sandıklarımız maalesef karakter bir duruş sergilemedikleri için kötü olarak çıktılar