Kötü biri olduğu halde kendini iyi bir insan sananlar ilgimi çekmiştir hep. Eminim siz de rastlıyorsunuzdur böyle insanlara. Hatta onlardan biri de sensin belki de. Evet evet, sen :))

Kötü biri olduğu halde kendini iyi bir insan sananlar ilgimi çekmiştir hep. Eminim siz de rastlıyorsunuzdur böyle insanlara. Hatta onlardan biri de sensin belki de. Evet evet, sen :))

Var, en yakın ćevrem başta olmak üzere..
Kendi adıma iyi ya da kötü diyemem.. Torpil gibi olur, kimse ben kötüyüm demez..
O inatla yapılmış bişey🙄
Onlar hariç 🤫
Cevap
4Cevap
Çok vardır. öylelerini çevremde tutmam
Yok ben değilim, ben direkt kötüyüm diyorum. Çok var, ve bunlara tahammül seviyem -282838..
İlk defa biri bana iyisin dedi. 🥹
😂😂
En yakın arkadasım. Ben iyi oldugumu iddia etmem mesela ama o kendini iyi birisi sanıyor ama felaket biri
Herkes içten içe iyi olduğunu düşünür ve cennete gideceğini hayal eder. Klasik insan psikolojisi.
Ben bana göre iyiyim. Çevremdekilerde iyi. Kötülerden uzak dururum zaten.
Kime göre, bu göreceli bir kavram
Var öyle karaktersizler..
Yok galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?