Kötü biri olduğu halde iyi bir insan olduğunu düşünenler var mı çevrenizde?

Kötü biri olduğu halde kendini iyi bir insan sananlar ilgimi çekmiştir hep. Eminim siz de rastlıyorsunuzdur böyle insanlara. Hatta onlardan biri de sensin belki de. Evet evet, sen :))

Kötü biri olduğu halde iyi bir insan olduğunu düşünenler var mı çevrenizde?
Kötü biri olduğu halde iyi bir insan olduğunu düşünenler var mı çevrenizde?
Cevapla