Merhaba. Özümde iyi bir insanım kalıbı problemli olabilir. Genelde yaptığı kötülüklerin sonunda karşısındakini manipüle etmek için söylenen bir tabirdir. İyiliği ve kötülüğü belirleyen şey davranışlardır. Kötü davranışlarda bulunan, insanların sınırlarını alt üst eden birinde özünde iyi demek tehlikelidir. İyi insan kötülük yapmaz. Özünüzde iyi biri olabilirsiniz de önemli olan davranışlarınızdır, 😊
Kişilik makama ve mevkiye göre değişirse bunun adı karakterdir. Kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyi karşınızdakine yapıyorsanız bunun adı duygudaşlıktır. Ortama göre davranıp bana dokunulmasın demek riyakarlıktır vs. Kısacası yeter ki davranışlarınız güzel olsun 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer