Özünüzde iyi bir insan olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Merhaba. Özümde iyi bir insanım kalıbı problemli olabilir. Genelde yaptığı kötülüklerin sonunda karşısındakini manipüle etmek için söylenen bir tabirdir. İyiliği ve kötülüğü belirleyen şey davranışlardır. Kötü davranışlarda bulunan, insanların sınırlarını alt üst eden birinde özünde iyi demek tehlikelidir. İyi insan kötülük yapmaz. Özünüzde iyi biri olabilirsiniz de önemli olan davranışlarınızdır, 😊

Kişilik makama ve mevkiye göre değişirse bunun adı karakterdir. Kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyi karşınızdakine yapıyorsanız bunun adı duygudaşlıktır. Ortama göre davranıp bana dokunulmasın demek riyakarlıktır vs. Kısacası yeter ki davranışlarınız güzel olsun 😊

Özünüzde iyi bir insan olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cevapla