Hoşuma gider 🥰
Tuhafıma Gider 😒
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Iyi davranmak, birine ilik yapmak inanılmaz mutlu eder beni..
Bağzen namkörlük görsem de, Allah kalbimin şahidi, iyi niyetimi görüyor.. Gerisi hikaye...
Ben iyi bir insan olmayı tercih ediyorum, fakat birine ilik yaparken saf davranıp ta ona yapıcam ilikle kendime zarar vermem.. Mesela biri bana acil paraya ihtyacım var dese, gidip te onun için banka soymam🤣🤣🤣
iyilik yap denize at
Evet
Yeni tanıdığım insan gereksiz samimi ve iyi davranıyorsa onda bir samimiyetsizlik sezerim. Ama tanıdığım bildiğim insanda tabiki hoşuma gider. Aynı karşılıkta olurum.
İnsanlar artık boşa iyilik yapmadığı için bana güzel iyi davranan insanlar hele de erkekse tuhafıma gider niye böyle yapıyor acabaa ne çıkarı var derim.
Artık dünya kötü bir dönemde. Ve normal olan kötü olan. İyi bir şey olduğu zaman da bu insanlara bilindik gelme bilindik olan çünkü kötü olan
ve insan bilindik olanından rahatsız olmaz, ama yabancı ve tanıdık gelmeyen şey onu biraz korkutur
iyi insanlar kalmadığı için iyi insanlar da tuhaf durumda bence öyle ilk anda inan insanlar insanlar inanamıyor
Tanımadığım biri bana çok iyi davranıyorsa şüphelenirim.
Dozunda iyilik iyidir. Normal dinlesin insan gibi normal konuşsun beni tanrilastirmasin 😂
çünkü herkes ağam paşam mükemmelsin diyen herkes ya dolandırıcı ya sahtekar çıkıyor dönemle alakalı
Dolandırıcı çıkmasa da seni tanımayan birinin yüksek yüksek gelmesi içinde sevgi boşluğu olduğunu gösterir
Yani kızın bağlanma isteği var gibi anlarsın
Sanmıyorum. Dikkat etmek lazım. Çünkü çok yüksek enerjiyle gelen insan bir anda seni terkedecek insandır diye düşünüyorum.
Kıvılcım misali….
Cevap
10Cevap
İyi davranılmak tabi ki hoşuma gider. Olması gereken ve normali bu 😀 gerçi insanoğlu bu iyi davransan sıkıcı bulur, yaranamazsın en iyisi acıma geçir lafı dhfg ne günlere kaldık yarabbim 🤲
Geçirme geçirme biraz iyi davran artıklhkhkh
Baş üstüne dhfh
Gııgıg alınganmıyız ben emir vermem rica ederim
Tüm tanıdıklarıma saygılı ve sevgili davrandığım gibi tümünden saygı ve sevgi beklerim, benim verdiğim değeri göremezsem eğer kim olursa olsun ( aile) dahil silerim.
Kötülüğe o kadar alışmışım ki biri iyilik yapaunca " acaba beni başkasıyla mi karıştı?" Diye düşünüyorum
Bilindik gelen kötülük
Iyi olmayan biri iyi davraninca bana tuhaf geliyor
İyiyse
Hoşuma gider tabi çok iyi hissettiriyor böyle şeyler
İyi hissetmek
Hoşuma gider ama bana yabancı bir his olduğu için de tuhafıma gider
Yabancı olmasın 😕
Öyle
Hmmm
Tuhafıma gider birazcık
Neden ki
İyiyse gitsin cami yaptırsın
Ama başka söz de işi bilen insanın önemini anlatırken var:
İyi insansa damat/gelin olarak alırım neden işe alayım 😂
Hoşuma gider elbette.
Tuhafına giden varsa bir travması veya kesinlikle şüpheci bir insandır.
Yaşantılar da etkili maalesef.
Kimin davrandığı önemli.
O kimin kriterleri ne
Hoşuma gider ama aşırı iyi davranmaya başlıyorsa biraz şüphelenirim ne oluyor bir anda diye😅
Çok iyi davranması gözüme batacak kadar tuhafsa büyük ihtimal menfaati vardır karşı tarafın.
Küçük ihtimal peki
Tuhaf yine ne çıkarları var kim bilir
Şüphe
Kötü davranılmasını sevmem aksine
Ne önemli iyi davranmak ne
Yav ben seni niye anlamıyorum acaba
Tamam adım adım gidelim
İyi davranılması hoşuna gider o zaman
E tabi ki bana iyi davranmayan insanlarla muhatap bile olmam
İyi davrananı seviyorsun
İnsan sevmiyorum pek ama seversem iyi davrananı elbet
Sevdiğin insan tipini amlar
İyi davranan o kişiyi tarif
Et
Bana benzeyen insanları severim jwjxjs
Hahaha sev Ozaman
Seviyoruz işte
Yeterince değil
E bana benzeyen insanlar azsa napalım
Çok sev sende
Çok gelir olmaz o
Olurrr
Hangi dağda kurt öldü diyorum genelde.
Neden
Çevremdeki insanların kapasitesi belli, aniden iyi davranmaya başlayan bir insanın işi düşmüştür. Standart bir işleyişin içinde, kimse durduk yere iyi/kötü davranmaz sonuçta değil mi?
Böyle insanlar randevu alamaz alamamalı
Ne randevusu? Ne anlattım, ne anladın bana da söyle. Soruyu kişilik karakterde sormuşsun, bahsettiğin kişi annem bile olabilir. 😄
Haydaaaa annelere laf yok falan diyesim geldi gfjfjcj
Terlik yediğin zaman da yadırgıyorsun, canım yavrum hadi iki ekmek al gel dediğinde de. 😂 Kategorini doğru seç bi dahakine 😅
Hayır kategori çok doğru bence …. Sana iyi davranıldıpında nasıl tepki verdiğin hissettiğin karakterinle kişiliğinle alakalı bir durum
Cevabımda bana göre doğru ama sen randevuya nasıl geçiş yaptın oraya takıldım.
Orası derin konu bir ara anlatırım gıkgvj
Hoşuma gider değer görmek güzel
Bence de
Bünye alışık değil tuhafıma gider
Haydaaa djjs
Durduk yere ise altında bir şey ararım
çünkü herkes cikarci ve herkes dolandırıcı oldu değil mi
Evet. Öyle olunca kesin bir şey isteyecek derim ve öyle de oluyor.
Dönem bozuldu
Severiz
Ben dikkat ediyorum yine de
Hoşuma gider niye tuhafıma gitsin 😂
İyi davranılmak isterim tabii.
Hoşuma gider
Hoşuma gider
normal karşılarım
Hoşuma gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?