Biri hoşunuza kaçtığında onu ezberler misiniz?
Ben, benine kadar ezberlerim. 😃
Ben, benine kadar ezberlerim. 😃


Ay valla oluyor o🤭🤪yalnız ezberlemeye başladığın an eyvahlar olsun denilesi de bir andır. O ana kadar kapılmamış olan her kimse gelmişse o raddeye, artık affı yok aşka kapılmaya yüz tutmuş demektir.
Cevap
14Cevap
Hoşlaşma yetmez bunun için, n’aşk şart
Yok ya ben biraz dikkatsizim malumunuz 😛
Kendimle ilgili bazı şeyleri bile yapamıyorum ki onu ezberleyeyim.
Hoşlandığımdan değil, takıntı yaptığımdan ezberlerim. Bazen de istemsizce x kişinin hakkındaki bilgileri zihnime kazıyorum. Elimde olan bir şey değil.
İstemeden oluyo ben de anlamıyorum. Onunla ilgili her şey hafızamda kalıyo. Başkası dese unuturum
Hoşlanmam yetmez, kimseden hoşlanmam. Sadece gerçekten âşık olduğum erkeğe dair her konuya doğal olarak ilgili ve bilgili olurum bir tek.
Elde olmadan her bir noktası kazınıyor akla.
Ay kimse haketmiyo bu kadarını valla artik yapamam oyle seyler hic
Cep numarasına kadar ezberlemişliğim oldu sbsbs
Maalesef öyle saflıklarımız var sonra da tekme vuruluyor
Her şeyini ezberlemem için hoşlantı yeterli değil benim için sevdiğimin her hücresini ezberlerim.
Bu illa aşk olarak değil birine kız erkek kanım kaynadıysa.. aklımda kalır diyelim😅
Umrumda bile değil onun ruhuna aşık olurum ne diye alışkanlıklarını ezberleyeyim
Aslında ezberlemekten ziyade direkt olarak yerleşir zihnime her bir yanı.
Her şeyi ezberlyemem zaten hoşlandığımda kaçıyorum ben o kişiden wjdjs
Önemli şeylerini ezberledim tabi zaman geçtik e her şeyini ezberlerim
Hoşlansam bile bazı bilgileri unutuyorum
Benim ezberim biraz kötü
Yakın Ölmüş akrabasının olum tarihine kadar bilirim...
Ben o kadar çok ilgileniyorum ki hangi soruya ne cevap verecek onu bile tahmin edebiliyorum jsjsjsj
Ay herşeyini bi şekilde araştırıp öğrenmeye çalışıyordum ve başarmıştım da 😅😅
Keske o kada güçlü bi hafızam olsa genelde daha çok unuturum aşktan jsjsjskssks
Tanımaya çalışırım daha çok
en son annesinin tcsine kadar bulduydum 🙄
Maşallah maşallah 🙄
Ben mi? 😂😂
Evet ezberliyorum.
Evet 😃
Olabilir ne güzel işte 😃
Ya maşallah 😍
Kime 😂😂
Beyaz tüylü olana😄🐱
Benim değil keşke benim olsa ben de gri tüylü tosun kraliçe var 😂😂
Ona da maşallah 😄
Teşekkürler yengesi sjdkd
Ricalar 😄🐱
Unutkanım ezberlemek zor, ama gün geçtikçe öğrenip alışabilirim
Kirpiklerinin sayısına kadar...
Evet bunu bilmek ve aklımda tutmayı severim
Her şeyini hem de
Kimsenin birsey ezberlemesine gerek yok
Ezberim kötü benim
Evet jsjs
Ezberim iyi olmadığı halde , ezberlerim😅
ezberim kötü ya ezberleyemezdim bu yüzden
Ezberlerim sonra unutuyorum.
Daha işim yok. 🤣
Hayır. O kadar dikkat etmiyorum sjsjssj
Yok unutkanlık var ben de.
Evet
Gereğinden fazla ezberlerim
Ben önem veriyorum şahsen.
Stalkın dibine vururum sonra soğuyorsun zaten
Kaşıyla gözü arasındaki mesafeyi bile 😂
Hoşlandığımız yanii belki
bazı şeyleri unutabilirim galiba
Yok ya
ezberlemem gerek yok
Hayır ezberlemem
Tabii :D
Evet maalesef
Aynen öyle oluyor.
Evet oluyor bu jxjdm
Ayrıcalığı olmalı.
Evet
Hayır
Ee bi zahmet bilelm
Ezberlerim.
Evet jsjdhdh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?