
Mesleğinizden memnun musunuz?

Mesleğinizden memnun musunuz?
Her mesleğin zorluğu var. bir noktada zorluklarla yüzleşiyoruz. çalışma saatlerinin iyi olduğu, maaşın yaşanabilir seviyede olduğu, severek gittiğin bir iş herkese nasip olmuyor. önemli olan böyle bir işe sahip olmak galiba.
Bu anlamda memnun musun peki sen
Çok şükür diyelim.
Cevap
7Cevap
Evet benim mesleğim çok kutsal ebeyim o yüzden çocuğumun mesleğimi yapması çok hoşuma giderdi. Çünkü ben çok dua aldım çok şükür.
Wow çok güzel meslek. Peki doğumun çok rahat geçmesi için püf noktalar nelerdir…
Hamilelikte Pamuklara sarılan Hanfendiler kolay doğum yapar düşüncesi doğru mu?
Ve pamuklara sarılması ne? Spor beslenme gibi şeyler ne kadar önemli
Doğumun rahat geçmesi için hamilelik sürecinin etkisi çok büyük birebir yaşadım bunu stresli bir hamilelik döneminde olan anne zor doğum yapıyor. Ayrıca vajinal yapı sorunları, açılmama vs Evet pamuklara sariniz eşinizi
Wow çok iyi….
Peki püf noktalar neler kolay doğum için….
Hamilelikte Pamuklara sarılan Hanfendi kolay doğum yapar düşüncesi doğru mu?
Pamuklara sarmak başlığı altında en önemli şeyler neler? Spor beslenme gibi şeyler ne kadar önemli?
Beslenme annenin tansiyon, şeker vs değerlerine doğru orantılı diyet programı uygun görülürse veriliyor. Spor dediğin de yürüyüş önemli düzenli olarak
Eşim yok 😃…
Daha detay istiyorum okurlar için
Ve üstüne bir de Bence bekliyoruz hadi bakalım şefkat isminizi de anlamış oldu bu arada 🌷
Peki şu mümkün mü yaşam koçu gibi bir ebe tutup 9 ay boyunca İlgilenmesi her şeyle beslenme spor vesaire
Böyle uygulamalar var mı?
Saçma mı?
Maliyeti nelerdir?
Siz hamile kaldığınızda bu konunun uzmanı olarak tüm şartlarınızı kullansanız nasıl bir hamilelik dönemi geçirirsiniz 🎈
Ben kafama göre bence ve soru paylaşıyorum.😀 Mesleğim ile burada kimlik ya da fenomenlik sergilemiyorum. Canım isterse belki o da paşa gönlüm bilir.
Hemen naz yap sen tamam ben. U bilgilerle bir bence yazacağım sen bak öyle
( kızdırmaca içerir😊)
Kızacak en son kişiyim ben burada 😀 dediğim gibi bu siteye eğlence amaçlı giriyorum. İlgi alanıma göre paylaşım yapıyorum. Mesleğimi şu an maalesef aktif yapamıyorum ara vermek durumunda kaldım. burada mesleki kimliğim ile bulunmuyorum. Sadece denk geliyor meslek soruları o zaman diyorum onuda
😃🙃 online yap ben e 😃 fikirler ver çok insana iyi gelir
Baş üstüne dhfh
Haydaaaaa şefkatli sanardık detaycı çıktınız hafendi niyete bakmaksızın emir kipine takılıyorsunuz
Emir kipini kaldırıyorum
Neyse beyefendi tanımıyorum sizi siz de beni şefkat ile ilgisi ne zhdhfh
Neyse hanımefendi sizinle tartışamayacağım gfcjffj
İsabet olur
Çok sertsiniz olma böyle
Olmaz *
( emir kipi yok gvkvkvk)
Dur bi 😄 sert değilim ki ben şefkatli biriyim ayıp ediyorsun
Ha şöyle ya🌷🌹😊
🤞😄
Henuz bir meslege sahip degilim fakat ileride birgun cocugum olursa okudugum meslegi okumasini istemezdim, yine ona kalmis tabi ki.
Neden
Cunku kafa hucrelerin nefes alamiyor gibi bir etki yaratiyor, her zaman kafanda bos veya dolu dusunceler olmak zorunda, sadece bana zor gelen bir seyi cocugum icin dilemezdim, daha iyi olabilmesi icin.
Mesleğin ne
Daha doğrusu okuduğun bölüm
Psikoloji
Anladım ilk zaman analiz çok oluyor
Evet..
Yaptığım şeye meslek demezdim ama çocuklarım olursa bir gün bundan daha iyi şeyler yapmalarını tercih ederdim
Ne yapsın isterdim hayalinde bir şu olmak şu meslek var mı
Bir bilezik olacak türden meslek seçmesini isterdim. Bir şeyin ustası olmasını. Ne olduğu fark etmez. Evini geçindirebilecek ileride çocuğuna eşine bakabilecek kadar kazansa yeter o zaten
Çocuğum olursa eğitim konusunda karışmak istemem onlar hangi alanda mutlu olacaksa onu yapsınlar..
Eğer hayatı,
İnsanı tanımak,
Hayal aleminde değil gerçekle yüzleşmek varsa içinde elbette isterim.
Hayır okusun surunmesin
Ne okusun
Doktor olsun
Nasil mutlularsa istediği mesleği secebilirler
Özgürlükçü anne djsjs
Hayır yapmasınlar
Neden
İsterdim
Hmmm açar mısınız özelse tatbiki açmayın
şu an öğrenciyim beyin cerrahı doktoru olmak istiyorum eğer olursam mesleğim o olur. Çocuğumunda bu mesleğe sahip olmasını isterdim
Kaç sene kaldı
Daha yeni üni kazanıp başladım 11 yılım var
Khkbkkb çok güzelmiş azimlisin
Hee hiç söyleme jjssjj
Bence sen yarı vakitte bitireceksin güveniyorum cjjgjg
Mecbur yapacaklar ama hiç memnun değilim
Nasıl yani
Neden
Öğrenciyim 😂
Uydsyysy çok iyimiş peki okumak istediğin alan ne
Çocuk gelişim okuyorum
Güzel bölüm
Teşekkürler
Yapsın isterdim
Neden peki
Benim hayalimdi onun da hayali olmasını isterim güzel bir mesleğim olucak bitirirsem
Terapi gibi bir şey biraz da bu meslek
Memnunum ama istemem onun kararı
Neden peki istemezsin
Ben daha yapmıyorum çocuğum nası yapacak
Neden hangi meslek
Öğretmenim
Ne öğretmeni
Matematik
😃 ben de
Aa cidden mi
Online ders
He ben atancam inş bi gün
Online çalış bence sen de
Nasıl çalışçam ki
Çok kolay
Nasıl kolay
Hmmm bilgisayarın var mı
Yok hep İnternet kafeye gidiyorum ksjxjsjs
Haydaaaa vkvjvj
Tğrkiyede internet cafe vardı bir zamanlar dimi
Vardı hayatımda bi kere gittim hala olabilir bu arada fikrim yok
Playstation falan vardı nccdhd
Vardı evet
İşsiz olmasınlar ya Nzjzhzhsnnsn
Hayalinde meslek ne olurdu onlar için peki kksks
Hee umarım çocuk falan olmaz da Mznxdbzndndnd
Olduysa da yaptıysak bir hataa, Yazılım Mühendisii olabilir :d
Çoçuğuöun kuzum yapmasını istemem
Kuzum
İstemem sağlığın yanına yaklaşmasın
Evet isterim
Neden peki açar mısın
Çocuklarının doktor olup hayat kurtarmalarını kim istemez ki?
Doktorsunuz 😄
Ooo Doktorsunuz 😃 ne güzel ne doktoru özel değilse elbette
Plastik Cerrahım
Öğrenciyim daha
Hayallerin neler
Savcı olcam
Net yani
Aynen
Çok başarılar
Bazen deniyoruz 😂
Nasıl djsjsj
İstemem
Neden özel değilse tabi …
Hayır
Neden peki
Kendim sevmiyorum onlar neden yapsın
Eğleniyorlarsa evet
Öyle bir isteğim olmaz
Mesleğim yok
Okuduğun bölüm gibi düşün
Okumadım
Peki bundan rahatsız mısın yoksa evde olmakta güzel mi prenses tarzı vesaire …
Rahatsızım evde olmak prenseslik değil ki kül kedisi gibi olmak
Hmmmm ne istersin hangi alan bölüm
Önemi yok
evet yapabilir
İsterdim
İstemem
Nedennn
Aslaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?