Genelde çalışan anneler çocuklarını ilk etapta bakıcıya bırakmak yerine kaynanası veya kendi annesine emanet ediyor. Bu bir bakımı iyi olurken, bir bakıma çok olumsuz sonuçlar doğurabiliyor. Çalışma hayatınız olsa çocuğunuzu kaynananıza mı, bakıcıya mı bırakırsınız? #gadasından sevgilerle 🤗
Çalışma hayatınız olsa çocuğunuzu kaynanaya mı, bakıcıya mı bırakırsınız?
İkisine de bırakmam kendim bakmayacağım çocuğuda doğurmam. Çocuk yetişirtirmek bir sanattır bence. Ona buna bırakıp çocuğun eğitimini kendiniz veremeyecekseniz boşuna doğurmayın. Herkesin kafa yapısı başka sana çok yanlış gelen birşey bakıcıya normal gelebilir. ya da senin çocuğunun gelişiminde kötü etki edeceğini düşündüğün birşey kaynanan için çok doğru bir hareket olabilir. O yüzden çocuğunuzu kimseye bırakmayın lütfen.
Açıkçası çocuğumu bakıcıya emanet edeceğimi pek zannetmiyorum. Gündemi takip etmiş birisi olarak söylüyorum , o kadar çok bakıcılar tarafından yapılan şiddet haberleri gözümün önüne geliyor ki , bakıcılara güveneceğimi pek zannetmiyorum. O insanı çok iyi tanımalıyım ki çocuğumu emanet edebileyim. Bu durumda ya kaynanam ya annem ya da kardeşim bakar. :)