Sizce yazmalımıyım yazıcaksam ne yazmalıyım?

eski bir arkadaşıma yazmayı düşünüyorum ama 1 senedir konuşmuyoruz ve biraz ona kıegın oludğum için aramıza bozuldu ama evde sıkılıyorum biraz yalan söyleyemicem
Sizce yazmalımıyım yazıcaksam ne yazmalıyım?
Cevapla