Insan nasıl bu kadar şansız olabilir aklım almıyor neden şansım yok?

Boşanırsın işe girersin işten çıkarsın yine işe girersin haksızlığa uğrarsın hasta olsan laf ederler bilmem hep laf söylerler hayatta yaşama anlamım yok bence neden ölmüyorum kimseye yük olmasam da sessiz sedasız gitsem bana günah yoruldum artık herkes gitti babam durup dururken küstü iyi ki küstü hep hakaret manipülasyon yapıyordu iyi oldu küstüğü yapayalnızım annem var sadece bi de bebeğim o da kayinvalidem de baba da velayet hayatımın güzel tarafi sadece bebeğim olması başka bisey yok hep başarısızlık

Güncellemeler
1 yıl
Bu şansızlık nerden bulaştı bana
Güncellemeler
1 yıl
Öyle bıkmışım ki inancım ve bebeğimin sevgisi tutuyo beni
Insan nasıl bu kadar şansız olabilir aklım almıyor neden şansım yok?
Cevapla