Yarınım nolcak niye hep olduğum yerde ilerleyemiyorum olduğum yerde sayıyorum ne ileri ne geri çabalıyorum güzelim ama şansım yok?

Yarınım nolcak niye hep olduğum yerde ilerleyemiyorum olduğum yerde sayıyorum ne ileri ne geri çabalıyorum güzelim ama şansım yok?

Yarınım nolcak niye hep olduğum yerde ilerleyemiyorum olduğum yerde sayıyorum ne ileri ne geri çabalıyorum güzelim ama şansım yok?
Cevapla