Geleceğim Hakkında En Ufak Fikrim Yok, Bir Hedefim Yok?

Merhaba, 20 yaşındayım. Bu yıl ilk kez üniversite sınavına gireceğim ama kitap yüzü açmadım. Ne iş yapmak istediğimi bilmiyorum. Aynada kendime baktığımda boş bir kutudan farksız görüyorum. Yapmaktan hoşlandığım bir şey yok, bir hedefim yok. Bu yüzden ders çalışmak da gelmiyor içimden. Yalan söylemeyeceğim maddi konuda hiç sorun yaşamadım. Memur çocuğuyum. Muhtemelen bu yüzden rahata alıştım ve elimi taşın altına koyamıyorum. Korkuyorum, üniversite okuyan hiçbir arkadaşım emeğinin karşılığını alamadı. Bu durumda okumak mantıklı da gelmiyor. Ne yapabileceğimi bilmiyorum. Bir çıkış yolu, motivasyon kazanabileceğim bir öneri sunarsanız çok memnun olurum. İnsan kendini nasıl bulur, ne yapabileceğini nasıl fark eder?
Geleceğim Hakkında En Ufak Fikrim Yok, Bir Hedefim Yok?
Cevapla