Okumuyorum , okumadığım gibi çalışmıyorum kendimi birey hissetmiyorum özgüvenim yok hiç olmadı hiç hayata karışmadım kendimi sevmiyorum insan sevmiyorum ben araba kullananam baba olamam yurt dışı hiç bir zaman göremem o kadar kesin çünkü hem yapmaya çaba yok hem de istek yok şu hayatta bir hiçim
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Paran var demekki olmasa mecbur calisirsin
Param da yok fakirim anne abiden geçiniyorum
Yaşlanınca ne olacks
Yaşlanmaya kalmam ben çünkü kötü besleniyorum kanser riskim yüzde 90
aynısı ya ne yapcaz
Benim daha çok ağır 11 yıldır odama kapanıyorum
git çalış yoksa bömyle devam edersin
Lise terkim asgari ücretli çalışacam ve kendimi eziklemicem öyle mi
ee yapacak bir şey yok benim abimde böyleydi dedikki git çalış asgari ücrete şimdi parası var ona yetiyo
Bana başbakanlık ve kıvanç tatlıtuğ bile içine soksan bu kafayla ben yapamam kendimi her türlü ezik hissediyorum
ortalama tr vatandasi
Ortalama tr vatandaşlarına hakaret sayarım
Sana engel olan ne?
Özgüvensizlik eziklik hiç bir zaman ben şöyle olucam ben şu okulu bitirecem sevgili olucam araba sürücem arkadaşlarla gezicem demedim bana engel olan isteksizlik inançsızlık çabasızlık
bir dizi bir ffilm izlediğinde motive olmuyor musun ve en önemlisi iç sesin sürekli seni küçümsüyor mu?
11 yıl demişsin kaç yaşındasın ki?
Hiç bir şeyimi beğenmiyorum boyumu gözümü kulağımı sesimi dış görünüşümü kendimi tahsilimi hiç bir şeyi kendimi hayattan soyutladım bu bedenin ve bu ailenin içinde mutlu değilim.. her zaman kendimi küçümsedim acınacak eziklenecek haldeyim zaten.. 27 Yaşındayım 11 yıl önce bu hale girdim yaşım 16 ydı böyle 11 sene yaşıyorum 27 oldum
peki evde neler yapıyorsun ailenle nasılsın? hiç birşeyini beğenmiyrsun ama kendini ifade etmen güzel çoğu insan farkına bile varmıyor?
Mastürbasyon bağımlığı maalesef bilgisayar maç oynamak kedilere bakmak herşeyi izlemek bilgisayardan aslında ağzım konuşmama iyidir ama kendime faydam yok
Kaçıyorsun. kendini eziklediğin için. kafanın içini sustursan adam olacaksın biryerlerde. özelden konuşmak isterdim ama diyeceklerimle kırmak istemem. zaten bir buhrandasın. pc den oturduğun yerden de birşeyler yapabilirdin ama kolaya kaçmışsın. yüzleş kendinle aynada hergün bak.
Kolaya kaçmakdan başka çözüm yoktu sanki kendimi hiç sevmedim büyümedim ki
bizde kendimize aşık değiliz... zorlandık çoğu şeye ama bunlar çok sey kattı. aiillen sana bakmak zorunda değil diğer herkes gibi akışta bir hayatın olabilirdi. cözüm adım atmaktı. kimse sana bir daha yaşa diye hayat sunmayacak. hoş sen ona da gelmek istemezsin zaten.
gerçekten özür dilerim sadece kafanın içinde hapsolmana kızıyorum.
kızdın mı bana :
Yok neden kızayım hatta arkadaş bile olmak isterim.. biliyorum zaten herkes ben gibi olmak zorunda değil herkes doğanın akışına uymak zorunda benim gibi yola hedef koymadan çıkanların sonu ise hep çukur hep deresyon , ben zamanında lise okumadım tembellik o zaman başladı aklım ermedi bilgisayara ev ortamına rahatlığa alıştım sonra hayat beni yuttu hayatı yaşamak yerine seyirci olmak zorunda kaldım böylesi daha kolay geldi lise bitirmek üniv gitmek istediğin bir meslek olması hiç olmadı asgari ücretli çalışmakda kendimi yormak zaten yalnızlık kendimi yine küçük görecektim sonuç bir hiç oldum hayattan.. akışta bir hayat yaşamayı isterdim herkes gibi amcamın oğlu gibi olmak.. bir daha gelmicez bu dünyaya ondan da esir hayat yaşıyorum yaşamak zorunda kalıyorm rahatlıkdan konfordan.. hiç özür dilemene gerek yok
Hayır kızabilirsinde senin de duyguların var. Herkes sana istediğini söyleyemez. Peki arkadaş? Kaç tane evine gelen ya da gittiğin var?
Ben şu an çok kötü durumdayım şişmanım kilo veremiyorum midem obez sürekli aç boyum kısa sesim çocuk saçım kötü dişim yok vücüdum çatlaklı sağ gözüm şaşı yüzde 20 görüyor sol kulağım duymuyor hiç arkadaşım yok çalışamıyorum lise terkim 27 yaşında çalışmak asgari ücret benden ne olacak diyorum kendimi küçümsüyorum takdığım çok şey var
Ben hiç bir şeye kızmam üzülmem insanlar üzemiyor beni.. hiç arkadaşım yok kimseyle görüşmüyorum şişkoyum kimse gelmez Arkadaşım yok çevremde hayattan koptum ki
Tamam sıra bendee özgüvensizim. Sevgilim hiç olmadı güzel değilim. kiloluyum. Düztabanım. Belimde fıtık bel kayması var . Dişlerim yok ağzımda 3 implant var. Gözlerim hem miyop hem astigmat . Burnum da büyük cildimde guzel değil ehliyet sınavından 3 kez kalacak kadar malım. Yillarca okumama rağmen adam olamadım. Hiç bir yeteneğim yok. Kendimi bulamıyorum. AMA bak çevreme bir sürü arkadaşım dostum var iletişim kurabiliyorum baba tarafımla iyi anlaşıyorum hergün mutlaka birisi arıyor disaridayim ya da bize gelirler. Kimse bana aşık değil çokta sevmiyor ama iletişim kurabiliyorum kendi sınırlarımı çizebiliyorum. Beni görsen varya ayran hevesliyim iç sesimde sürekli beni aşağılar. Ama ben onu bastırıyorum. Inancim pek noksan ama Allah beni yaratmış. Insanlık bunu kabul etmek zorunda.
Boyunu ve kilonu söylemek ister misin bana?
Ben depresyonu konforu rahatlığı bırakıp önce zayıflayıp herhangi bir işe girecek para biriktircek dişini yaptırcak saçını başını bu boyuda takmıcak vücut çatlakları geçmeyecek aletim bile bozuk sağ gözüm şaşı yüzde 20 görüyor sol kulağım işitme engelli 1 gözle 1 kulakla duyuyuyorum benden ne olacak diyorum ne olacak yani hayata karışmakta hayatla mücadele hiç düşünmedim ki ben hiç hayalim beklentim olmadı doğduğum yerdeyim ve ölene kadar kalıcam gibi çünkü kendimi sevmiyorum sevmediğim gibi insanda sevmiyorum insan içine çıkmak yabancı geliyor ben böyleyken amcamın oğlu 4 yaş küçük 500 milyara araba alıyor trt spikeri olmak istiyor çalışıyor staj yapıyor boyu 2 metre arabada sevgili de sosyallikde arkadaşlıkda en yüksek mertebelerde onun bana sadece izlemek kalmış
Bende bütün gün pc başında mastürbasyon yaparım kendimi avuturum maç oynarım felan felan saatler zamanlar geçer arkadaşım bilgisayar internet oluyor kimse benim gibi olacak değil ya bende bütün gün yiyor içiyor yatıyorum.. ben insan sevmiyorum hiç arkadaşım yok kendimi sevmiyorum ki ne güzel senin adına sevindim herkes ben gibi tembel ezik değil ki , bana da dünyaya yatmaya mı geldin Allah seni boşuna yaratmadı derler burlarda
Boyum 1.72 kilom 93 şimdi bir şey yok diyeceksin ama benim kafa gidik işte her zaman kendimi ezikleyecek bir şey vardır ben boyuda takarım asgari ücretli işi de takarım kendimi yıllardır zayıf bile görmedim vücüdum ağrıyor kilodan kabus görüyorum çok kilo yok diyeceksin bende bir şey sanmıştım diyeceksin 20 kilo fazlam var göbeğim var rahatsızlık veriyor bana rahat edemiyorum yatıyorum uyuyorum yine uykusuz her yerim yorgun uyanıyorum.. benim derdim başka
Hareketsizlikten uyuyamiyorsun ağrıların ondan 😂😂 170 cm 88 kilo ile yaşama tutunuyorum 104 105 leride gördüm. Kabuslar görüyorsun çünkü beslenmen güzel değil kafan yalnizliktan icine düşmekten gösteriyor onları. Amcanın oğlunu boş ver sen önce kendine bak tutun başta sende kendini böyle kapatmasan olmayacaktı . Hiç çocukluk fotoğrafina bakmıyor musun mesela sormuyor musun kendone o böyle yaşamak ister miydi diye? Korkaklık ediyorsun içindeki kendine karşı olan öfken dinmiyor. Senden daha kısa daha kilolulari da gördüm. Ama insan içinde. Bende sandım ki 150 boy 150 de kilo ile yaşamaya çalışıyorsun.
Kilodan işte sürekli odama kapanığım nasıl zayıf olayım kola bağımlısıyım şeker hastası oldum sürekli susuyorum bir türlü kanser olamıyorum kalp krizi olmuyor.. ben hiç 100 üstüne çıkmadım kiloda arada markete gidiyorum yiyecek alıp dönüyorum belki ondan 100 kilo üstüne çıkmadım.. sabah tost çay akşam 4 de feast food illa et olacak kola tatlı dondurma cips abur cubur.. Türkiyede türümde tek olduğumu düşünüyorum yaşamakdan elimi ayağımı çektim sen bu musun murat diyorum evet buyum eziğim.. Haklısın amca oğlu ile 71 farkı sayarsam daha çok moralim bozulur değil mi benim bu hayatttan hiç bir beklentim yok hiç bir isteğim yok ne çok para kazanmak ne kadın kız ne araba ne gezmek ne sosyallik bana göre değil yaşayanlara başarılar ben izliyorum sadece ölsem sorumluluk alamıyorumm.. Kendimi kapatmakdan başka çare yoktu başka hayat tarzında bağlanamazdım bence bende o inanç hiç olmadı.. bakıyorum küçüklük resimlerine zayıftım hiç aklıma gelmezdi böyle olacağım 10 yıl sonra kendimi yine burada görüyorum.. valla ben kıvanç tatlıtuğ yerinde de olsam sen bana meyil de etsen hiç bir şey umrumda değil hayat dışardakilere göre çok güzel akışında gidiyor olması gerektiği gibi benim yeryüzünde mutlu olabileceğim tek bir şey yok hissediyorum hiç bir şey beni mutlu etmez
Hayattan elini eteğini çekmiş artık karı kız istemeyen insan mı kendine mastürbasyon yapar? Sürekli yemek yer? Heme illa et olacak. Kola bağımliliği artısı madem değer vermiyorsun kendine yeme. Harcama annenin abinin verdiği paraları ? Onlar kazanırken yazık değil mi küçümsediģin askeri ücretle insanlar çocuklu ev geçindiriyor. Ben askeri ücreti olan birisi ile evlenmek istedim. Senin o değer görmediğin paraya ben yuva kurup mutlu olmak istedim.
Senn kendini önemsemediğin sürece kimse sana acımayacak. Olma zayıf 93 kilo da kal ama hayatta da kal. Hiç elin ayağın bedenin tutmasaydi yatalak bir hasta olarak sadece tavan izleseydin? Bu hayattan bir farkı var mı? Neden kullanmıyorsun elini dilini aklını.
Ben sorumluluk alamam zaten alacak durumum yok lise terkim istediğim mesleği yapmıyorum milyarlar almıyorum asgari ücretle kendimi 30 gün yoracam 11.400 alacağı öyle mi ne için sanki sebep mi var çalışmaya ben istesemde karı kız isteyemem yalnızlık seviyorum tek takılmayı 47 yaşındaki abimde böyledi.. yemezsem ölecekmişim gibi geliyor her gün et kola dondurma ama her gün , Yazık değil onlara ben hayattan emekli oldum işleri ne baksınlar ölene kadar.. başkası küçümsemez tabi asgari ücreti ama benim kafa gidik hep kendimi küçük göreceğim.. zaten genelde fakir insanlar kızlar genelde paraya bakmıyor lise 1 platoniğim gibi hemen evlenip çoluğa çocuğa karışıyor sende bizler gibisin asgari ücretli tav zaten benim kafada olsan kötü olurdu asgari ücretliysek ölelim mi gibisinden ama benim kafa gidik işte mesleği işi parayı herşeyi küçümsücem özendiğim şeylere bakarak.. benim lise 1 plantoniğim 4 yıldır evli 2 kızı var ben ise 2099 yılında evleneceğim 103 yaşındayken
Hayır yani ben kendimi istesemde önemseyemem bu bedenin içinde bu konumda rahat değilim birey adam erkek hissetmiyorum çocuk hissediyorum.. bana acısınlar da istemiyorum zaten.. rahat edemiyorum kilodan zayıflamaya kalksam spor salonu yine buraya dönücem 3 defa gibi.. Yaşadığım hayattan zaten yaşayan ölü olmak ama zevkine.. tembelik korkaklık asalaklık içimde var
Sen sadece kendini değil herşeyi küçümsüyorsun. Baktığın gördüğün her şey. Ve kurtulmakta istemiyorsun.
Bu soruyu sorman bile insanlarla iletişim. Öyleyse neden sordun bu soruyu?
Yani ilk düştüğümde depresyona kusurum 1 İdi şimdi 11 yıl oldu 2012 yılından beri böyle geçirdim üstümde ölü toprağı var ve kendime hiç bakmadım basur oldum diş kaybettim boyum kısa kaldı sesim gelişmedi kusurum 111 oldu hangi birine güç yetecek bilmiyorum kendimi hiç sevmedim doğduğumdan beri ama başka ailede doğsam eminim böyle olmazdım.. Kurtulmak istemiyorum şöyle çok kötü de olsa bu yaşam tarzı 11 yıl 5 ay oldu alıştım yani alışkanlıklarım oldu konfor iyi geliyor kötü de hissetsem hem ne yapabiliyorum ki kurtumak için spor salonuna git zayıfla buraya dön havaalanında işe gir buraya dön
İşte vicdanımı rahatlıyorum hep sorarım bu soruyu fırsat buldukça maksat vicdanımı rahatlatmak dertleşmek insan severim ama chat da yanımda değil.. Vallahi dengemi kaybediyorum arada kilodan depresyon sonum olacak gibi evden cenazem çıkacak gibi hiç sosyal değilim ki araba süremem sevgili yapamam yurt dışı göremem bunları yapabilmem Ay a bisikletle çıkmak gibi bir şey geliyor
Annem bana negatif bakıyorsun diyip duruyor keske birde seninle tanışsa 😅
Neden ben 170 boyum ve 88 kilom ile evlenmek istiyorum. Hatta evde kaldığımı diyenler bile oldi. Sen önce bisikletle bir ortalığı turla aya çıkmak şöyle dursun. Senin vicdanın Rahatlamaz Murat bunu kendine ve aile yaptıkça olmaz. O yine yine döndüğün eve gayret etsen bir daha dönmeyeceksin. Dışarıda çalışınca düzenin de dışarı olacaktı.
İddaa Ediyor Türkiyede benim dışında kendini ezikleyen hayata bu kadar kötü bakan biri daha yoktur 😁
Aferin iyi iddea ediyorsun aferin sana. Böyle yok et kendini sonrada övün burada bununla. Sen herkesi herşeyi ezikliyorsun. Belki beni bile. Ama umarımda değil kimin nasıl neden baktığı bana. Ben yaşamak için bakınıyorum. Şuanda sana bir sürü şey derken benim dertlerim yok mu? Burada hergün kendimi yenmek adına birşeyler paylaşıyorum. Iyi değilim. Ama en azından gayret gösteriyorum.
Ben robot oldum robot kalk tost ye bilgisayar oyna ye iç yat çek uyu böyle böyle geçti yıllar , Belki kendini kurtarmak istiyorsundur bu arada ben türkiyede evlenecek de en en en en en son kişiyim.. ben bisikletle ortalıkta tur atsam aaa goril embesil engelli kaçmış derler.. o zaman şöyle diyeyim ben hayattan 3 şeyi yapamam araba kullanmak sevgili evlilik ve yurt dışı bunları yapmak bir ölünün Mesela tekrar dünyaya geri gelmesi gibi imkansız... ben zamanında okumadım okumadıysam bile hemen çalışmadım hayat beni yuttu sosyallik başlamadan bitti.. Evden başka barınabileceğim yer yok sanki... geçen sene havaalanında 3 ay çalıştık yine düzenim evdeydi
3 ay ile olacak ism-i yavaştan para kazanıp kendi düzenimi öyle kurtaracaktın. Ne olsun istiyorsun 1 ay çalışayım para bana aksın mi? . Kendini geliştirmek adına çöp oynatmamissin pc başında hiç kişisel gelişim videolarımı da mı çıkmadı karşına.
İçime bedenime girmekdiçe 1 gün bu b*k hayatı yaşamakdıkça ne düşündüğümü anlayamazsın.. seni niye ezikliyim tanımadığım birini ezikleme gibi bir şeyim yoktur aksine yüceltirim.. Aferim yaşa hayatta başarılar çalışın para kazanın okuyun kendinizi geliştirin aşk yaşayın evlenin çocuk yapın arkadaşlarınızla görüşün gezin tozun sürtün hayata yaşamaya geldiniz netice de benim her zaman kullandığım bir söz var Bak her şey yoluna giriyor , BEN HARİÇ... Gayret gösterirsin çünkü kimse benim kadar elini ayağını yaşamakdan çekmez çünkü
Şuanda bulup getiremiyorum ama daha yakınlarda yazdım birine. Hayatta her şey yolunda ilerliyor yoluna giriyor ama ben dahil olamıyorum Oy le kenardan izliyorum diye.. Sen izlemiyorsun. Sen yok olmayı seçmişsin. Hayati izlemek bu değil. Bir dizi film izlerken bile dahil oluyorsun içine çekiyor seni. Eğlenmesini biliyor musj?
belki düzelerim umuduyla girdik kiloluyum tembelim gece 4 de kalk temizlik görevlisi tuvalet sil 5 milyarcık için kendimi yordum benden ne olacaktı ki küçülmeye gittiler çıkardılar bende uğraşmadım 1 sene oldu şimdi.. kendimi geliştirmek için tek bunu yaptım pes ettim.. ötesi beni aştı kendimi küçümsemeden nasıl 3-4 ay tuvalet temizledim anlamıyorum.. pc başında arşiv tuttum hep mastürbasyon cinsellik yaptım kişisel gelişim felan inan hiç o kafada değilim ben en rahatına en kolayına kaçıyorum kafam basmıyor bassa bu durumda olmazdı 3 kere spor salonu gittim sonunda evime döndüm ne diyosun
Benim yerime işte başkalarını yaşıyor hayatı ben beceremedim. yüzüme gözüm bulaştırdım yok olmakdan başka çare bulamadım..
Günaydınn. Uyuya kalmışım. Senin duvarların derin ve kendine. Bir gece boyunca konuştuk ama ben sizde 1 adım öteye bile gidemedim.
Tünaydın , Önemli değil. benim yaşadıklarım mecburiyet hissi hapis hayatı vücüdum herşeyim dökülüyor zerre çaba yok nerden nasıl başlanır hiç bir şey de beni mutlu etmez faktörü var..
karanlık bir odada karanlık olursunuz. bunların hepsi kendi kafanızın koyduğu şeyler kendinize kendinizden başkası yardım edemez. mükemmelliyetçilikten kurtulun şayet YAŞAMAK istiyosanız. size bir parça bile güneşi gösteremediğim için üzgünüm.
Bugün dişim kırıldı ağzımın içi çok kötü sağ tarafımda hiç diş yok kendim hep şişkoyum bir odanın içinde ölüm gelsin diye bekliyorum ben tek başıma canımın hayatın kıymetini bilmiyorum yalnızım bir başkasını beni çekmeden kurtulamacağım gibi tek başıma yapamıyorum..
Ama sen başkasının yaklaşmasına da izin vermiyorsun. Kurtarıcı bekleme içinde ara.
Günaydınnnn
Başkası internet dışında nasıl yardımcı olabilir ki , 11 sene diyorum konfora alıştım
Ama nerede hata yaptığını nasıl olduğunu da biliyorsun diyorum
Konuşmak istediğin zamanlarda buradan bildirim göndermen yeterli
Benim durum çok kötü her anlamda vücut kafa beyin geliştirme kendini sevme bir sürü sorunum var kurtuluş da bulamıyorum , sağol istek attım bekolas
her şey kendini sevme ve hayata tutunmaakla başlayacak kafanın içindeki sesi sustur. dinlemek istemediğiini söyle.
Bir sürü eksiğim varmış ve hayatıma yenilik katamam gibi geliyor iş para arkadaş sevgili araba v. s yeniliğe gelişme kapalıyım ben tek başıma yapamıyorum
İyide dene
11 yıldır elimi ayağımı çektim ama sağol
Gerçekten dene bak dinle
Denendi ondandı Negatif
Kendine bir liste yap
1. gün: eve en yakın markete kadar gidip alışveriş yapicam
2. gün: ev en yakın... ya kadar gidicem
3. gün işe giricem gibilerden
Denedim hepsini buraya odama bilgisayara geri döndüm kendimi sevmiyorum
Korkunç rüyalar gorme karanlıktan korkma var mı sende
Ailenle aran nasıl
Korkunç rüyalar değilde kilodan kabuslar var ne yaptıysa aile yaptı zaten
Aileden uzaklaş o zaman
Depresyondayım odamdayım onlardan para alıyorum nereye uzaklaşıyorum
Çalış ve uzaklaş bu kadar basit 🙂🙂
Vay be demek asgari ücretli olunca kendimi küçümsemicem hayatı sevcem
😒😒
Dişim çürük boyum kısa sesim çocuk saçım kötü vücudum çatlaklı gözüm şaşı kulağım sağır lise terk gelde intihar etme
Kardeşim bak
Berbere 6 ay gitme ,6 ay dış fırçalama 6 ay üzerini değiştirme, 6 ay duş alma ve kendini fotoğraf çek
Sonra berbere git üzerini değiştir dişini fırçala duş al saçını tara ve bide öyle fotoğraf çek
İkinci fotoğraf da ilk fotoğraftakinden daha güzel görünüyorsun eğer Allah ın İzniyle ikinci fotoğraftan sonra da güzel görünebilirsin
Ama ha bire kendini gömme, ben bitiğim şuyum buyum deme
Mini etek giyenlerin hepsi cillop gibi mi , kır pskolojini
Çok kötü durumdayım ben ama ya canıma bile kıyabilirim
Sakına öyle bişey yapma