• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Toplumun sizi yargılaması umurunuzda oluyor mu?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
FenomenMentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
259
Yapay Zekaya Sor
Toplumun sizi yargılaması umurunuzda oluyor mu?
Toplumun sizi yargılaması umurunuzda oluyor mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
34 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Hayır benim umurumda olmaz hiç.. beni kim ne eleştirmiş kim ne yargılamış buna bakmıyorum çünkü hayatımı kendim istediğim için kendi isteklerime ve zevklerime keyfime göre yaşıyorum her zaman.. geri kalanı da zaten umurumda bile olmaz.. herkes kendi hayatına bakmalı bence. zaten insanlar o kadar cahil ki.. kuş bile tutsan yine de yaranamaz ya da kimseyi mutlu edemezsin bu hayatta.

    4
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    1 yıl

    Hayır zerre çükümde değil. Ben bu yüzden hoşuma giden birini kaybettim mesela. Sorun etmedim olabilir saygı duyarım. Ama benim yaptığım beni ilgilendirir. Sağda solda milletin ne yaptığı ile ilgilenip yargılayanlar da şunu iyi bilsin ki elin penisi ile gerdeğe girilmez. Herkes kendi çükünü kullansın. Tabi varsa.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Onlar çüksüz

      Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Sence umrunda mi?😂😂

    Sallamıyorum takmıyorum yoldan çıkmayacak herkesi yoldan çıkartıyorum 😂

    Süt teyzemi dün yoldan çıkarttim hatta rakı içeriz dedim olur içelim dedi. Cehennemde yanicam beş vakit namazında kadını yoldan cikartim 67 yaşında sigara içirttim filan şeytan benim yaaa kim ne derse desin😂😂

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Sen yaparsın :D

      Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      1 yıl

      Yaptım oldu😄

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

65

Cevap

34

Cevap

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Ne için yargıladiklarına bağlı biraz da , bazen hic umrumda olmuyor bazen ise yerle bir edebiliyor 😌 hiç umrumda değil takmıyorum etmiyorum diyenlerde aslında en çok takan umursayan insanlardır 🤣 sadece bunu kabullenmek ve kendilerine itiraf etmekten kaçıyorlar

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ya insan kıyısından köşesinden illaki umursar

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Yani hele birde ortada bir ön yargı ya da haksizlik varsa umursamamak mümkün değil

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    1 yıl

    Topluma çok selam hakkımda daha çok konuşsunlar 😂💁

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      ahaha :D

  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Hayır, olmuyor. Çünkü toplumun gözleriyle bakmıyorum kendime, herkes işine geldiği gibi yargılıyor, yargılayacak, nasıl isterse öyle görecek beni, kiminin zoruna gittiğim için çamur atacak bana, kendi pisliklerini söylemeyip beni karalayacak, benim başım dik, it ürür kervan yürür diyorum. Toplumun değer yargıları bana uymuyorsa, ben bildiğim yolda yürürüm. Beni yargılayanlar belki de yerimde olmak istiyor, kendimle dövüşmemi istiyor, ilerlememi istemiyor, bir de böyle bakmak lazım diye düşünüyorum ve art niyetlilere istediklerini vermemek gerekiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Sincapi
    Sincapi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır umursamıyorum. topluma ayak uydurmak zorunda kalanlar da sonunda bukalemun olup surekli renk değiştirmek zorunda kalıyor. ama, yinede, kurtulamıyor çünkü naparsanız yapın insanların düşünceleri aynı olmuyor. İnsanlar sizi yargılamaktan vazgeçmez. Toplum insanı belirtir en iyisi takmamak

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    1 yıl

    Sevdiklerimin yargılaması umrumda oluyor. Onların ne düşündüğü önemli benim için. Diğerleri boş.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Ben kendimi bildikten sonra kimin yargıladığı umurumda değil.. Önce yargılayana bakarım dikkate alınacak birisi mi..

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Kesinlikle. Ç

      Yorumla
  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Ya normalde yargılara çokta fifi diyen birisiyim burada yiyosa bişey desin birisi

    ama köy gibi küçük yerlerde biri bişe diyince baktım anam üzülüyor 🤦🏼‍♀️ lanet olsun dedim susun yeter 😅

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ya öyle yerde dert oluyor evet

      Yorumla
    • Fearlesgirll
      Fearlesgirll
      1 yıl

      Maalesef pis insanlar zihinleri pis 🤦🏼‍♀️

      Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Üst segment insanların önerilerini, eleştirilerini can kulağıyla dinleyin, alt segment insanların önerilerine, eleştirilerine tümüyle kulaklarınızı kapatın :D

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Birde gizli sekme var

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Yargılanmaya ve eleştiriye açık biriyim.
    Zerre kadar rahatsız olmam.

    Fakat eleştirmek için eleştirenleri ciddiye almam.
    Çözüm ve yol çizmesi şart.

    Hayatın tanımı ortaya koyan 4 kelime var , benim adıma.

    Doğru - Gerçek
    Neden - Sonuç

    Boş konuşmayı sevmem,
    Bu tip insanları da ciddiye almam.

    1
    0 Yorumla
  • asdafadasf
    asdafadasf Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Genel olarak hayır. Kaldı ki alilede de, yaşadığım toplumda da farkım çok net belli oluyor.
    Ama sosyal bir varlık olduğumuzun da farkındayım o yüzden tamamen umrumda değil, demeyeceğim. Asi bir yapım var fakat işte isyan dolu kimseyi zkime takmam sadece benim dediğim yeter tarzinda da değilim. Düşüncelere fikirlere açığım. Ha zkime takar miyim orası muamma ama JZJZSVDJSGZHSBSNNS

    1
    0 Yorumla
  • Ruh-İkonu
    Ruh-İkonu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Toplum genelde standart normları kullanarak toplum düzenini ayakta tutmaya çalışır. Bu normlar bireysellikten uzak ve bireysel akılcı değillerdir. Bende kendi bireysel gelişimimi koruyarak bu ezberci normları çoğunlukla dikkate almam kendi yolumu çizerim.

    1
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    doğru ve mantıklı bir şekilde yaklaşarak benim göremediğim yönleri gösteriyorlarsa baş üstüne. ancak sırf yargılamak için saçma sapan akıla mantığa sığmayan eleştirelere karnımız tok diyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Yaptığım hatanın bana ait olduğunu ve sonuçları da beni ve ailemin ferdlerine dokunacağı için onların düşünceleri umurumda olmaz. Herkes kendi çöplüğünün çöpleriyle ilgilenmeliler.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bence de

  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Çoğunlukla olmaz

    Ama bazen oluyor tabi

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Reel hayatımızda yargılanmak mutlaka bir noktada bizi etkiler sonuçta parçası olduğumuz bi gerçeklik var

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef orası da öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Tesettüre deli gibi karşı bir ailede sokaktan tesettürlü olarak geçerken umrumda olmuyorsa hiçbir şey umrumda olmaz. Kolay kolay iplemiyorum ya bir kulağımdan girer diğerinden çıkar. Hayatımı insanlara göre değil doğrularıma göre yaşıyorum

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Rahatsız oluyorum ve rahatsız olursam rahatsız ediyorum. Beni yargılayan çok mu sütten çıkma ak kaşıkmış? Hadsiz !

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      aynen öyle

  • Yaban00
    Yaban00 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Benim goremedigim konularda ise bazen içimden teşekkür bile ediyorum. Onun dışında umrumda değiller

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
    • Yaban00
      Yaban00
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Olmuyor. Toplum herşeyi yargılıyor. Yargılamaladıkları kimse yok. Mezarda olsan bu seferde çok sessizsin kanka biraz konuş ruhumuzu emdin derler. Ağzı olan taramalı tüfek gibi tor tor tor konuşuyor kıskanan konuşuyor, üzülen konuşuyor konuşuyorda konuşuyor herkes kendi davasında haklı o yüzden çok ta tın.

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Kendi kararlarım ve prensiplerim doğrultusunda ilerlerim hayatta daima. Toplum denilen cahil insan yığınlarına boyun eğmem kesinlikle.

    2
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Hiç umurumda değiller

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olması gereken gibi

      Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    Doğruyu yaptığımda beni yargılayanlar olunca hoşuma bile gider.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla en güzeli

  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Ne sebepten olduğuna bağlı ama genelde pek umurumda değil

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Benim gibi

      Yorumla
  • cetin2861
    cetin2861 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    1 yıl

    Herkes ilk once kendini duzeltsin aonra cevredkilere laf soylesin. Kimse kendi yaptiklarini gormuyor nasil olacak.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Ben kendi doğrularını bilirim, kimin neyi yargıladığını benim umrumda olmaz.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
  • Bαყαɳʂҽϝƙαƚ
    Bαყαɳʂҽϝƙαƚ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl

    Zerre umrumda değil ayrıca beni yargılayan yok çevremde aksine takdir ediliyorum.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Daim olsun

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Yok ben de zaten toplumu yargıladığım için hep zıt düşüyoruz ajajsjsjdkfkdkf

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli sankii

      Yorumla
  • lanetlivisneliilips
    lanetlivisneliilips Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Nıch, istedikleri kadar yargılarlar buna açığım ama he dinlenem orası ayrı

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En sevdiğim motto

      Yorumla
    • lanetlivisneliilips
      lanetlivisneliilips
      1 yıl

      Alıp akraba grubuna "yanlışlıka" atacaksın😹

      Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Gram umrumda değil. Kendimden eminim. Yaptıklarımın arkasındayım

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli dostum

      Yorumla
  • Nazendee10
    Nazendee10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Birbirimizi yargılaya yargılaya yaşayıp gidiyoruz 😌

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Toplumdan ziyade kendi kendimi yargılayacağım şeyler yapmamaya çalışıyorum.
    Hiç kimse umrumda değil diyemiyorum. Kendime özgü bir duruşum var ve buna zeval gelmesini istemem.

    1
    0 Yorumla
  • DijitalŞizofren
    DijitalŞizofren Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 50%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Şöyle umurumda oluyor, tam tersini yapmak istiyorum. Renkli saç hoş karşılanmazdı 8 sene lacivert-kızıl saç kullandım. Dolmuşta bir kız şort giydi diye saldırıya uğradı 1 yaz şort giydim.

    1
    0 Yorumla
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    "Benim için önemli olan insanların beni yargılaması değil!. Mesele insanların beni yargılar iken İnsan gibi konuşula bilinen bir dili kullan mamaları." Statüko

    1
    0 Yorumla
  • İronclaww
    İronclaww Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Toplumun beni yargılaması genellikle umurumda olmuyor. Kendi değerlerime ve doğrularıma göre hareket ediyorum. Herkesin her konuda fikri var, ama nihayetinde kendi hayatımı ben yaşıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Doğrudan umrumda değil ama oluşan negatifliğin beni aşağı çekmemesi için - mış gibi yapıyorum..

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    1 yıl

    Yargılanacak bişey yapmadım. Demek ki umrumda oluyor

    1
    0 Yorumla
  • YesılYankeeı
    YesılYankeeı Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 49%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 669 cevap paylaştı.

    Bence umurumda değil ama mental yorgunluk yapıyor yani..

    1
    0 Yorumla
  • bfbfatih
    bfbfatih Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Yanlış yaptığının farkında olmadığım davranışlarım varsa kendime çeki düzen veririm

    1
    0 Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.

    Ne kadar şeyimde değil desemde kdj etki ediyor bazen

    1
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    1 yıl

    Kendime karşı olan yargılarım bana yeter gerisinin canı cehenneme

    1
    0 Yorumla
  • Nureddinakmn
    Nureddinakmn Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 399 cevap paylaştı.

    Toplum beni yargılıyorsa demek ki doğru yoldayım aynen devam ederim

    1
    0 Yorumla
  • samsunlu321
    samsunlu321 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    1 yıl

    Zerre şeyimde değil neydi o kelime umrumda evet doğru kelime umrumda

    1
    0 Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Sokakta her havlayan köpeğe dönüp bakılmaz ki istedikleri kadar konuşup yargılayabilirler

    1
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Beni tanrıdan başkası yargılayamaz olaya hep böyle bakarım.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Pek değil hatta bazen daha iyi hissettiriyor çünkü özgüvenimi artırabiliyor

    1
    0 Yorumla
  • MysteriousSo
    MysteriousSo Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Hayır. Hiç olmadı bugüne kadar, olmaz da. Kimseye zarar vermediği sürece kimsenin hayatım hakkında söz hakkı yoktur gözümde. Herkes kendi görebildiği kadarıyla yargılarda bulunuyor sonuç itibari ile.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Toplumun beni yargılamasından önce ben kendimi yargiliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Tabi ki ben hayatımı diğer insanların beğenmesi için yaşarım yeter ki bana saygı duysunlar

    1
    0 Yorumla
  • Çaykokusu
    Çaykokusu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 56
    1 yıl

    Topluca aynı konuda yargılıyor'larsa demek ki sorun bende olabilir 😉yok ayrı ayrı farklı konularda yargılama varsa demek ki sorun onlarda😁

    2
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Umrumda degl neysem oyum

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.

    Kizlarsoruyor'daki üyelerin yargılaması umurumda oluyor sadece.🫣

    0
    0 Yorumla
  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ne kadar umursamasamda bazen insan kırılabiliyor.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • ßlueოoon
    ßlueოoon Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Onları umursayan kim. Umrumda değil

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aman dimi

      Yorumla
    • ßlueოoon
      ßlueოoon
      1 yıl

      Aynen ya 😃

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Çoğunlukla umrumda olmuyor.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • Şokagirenbimkasiyeri
    Şokagirenbimkasiyeri Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Toplum kendini yargılasın önce

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Çokta tın dimi

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Keşke olsa 😂 ama yok 😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ne güzell

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Hayır ya niye umrumda olsun sevdiklerimi umursarım

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Alıştık bazı yargılamalara, artık umursamıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli valla

  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Du bakıyım. Değilmiş 😃

    1
    0 Yorumla
  • Sonumuzgeldi
    Sonumuzgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Ne için yargılıyorlar ona göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Toplumun sizi yargılaması umurunuzda oluyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanların sizi yargılaması umurunuzda mı? 27 cevap verildi
İnsanların sizi yargılaması umurunuzda mı? 149 cevap verildi
Hayatınızı yargılayanları umursar mısınız? 14 cevap verildi
Memleketine göre insan yargılıyor musunuz? 23 cevap verildi
Toplumu, yargılayıp eleştirir misiniz? 16 cevap verildi
Başkalarını yargılar mısınız? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨