Hızlı okur ve okuduğumu da anlarım. Aynı zaman da klavye de de hızlı yazarım. Eski bir alışkanlık. Çok kitap okudum zamanında ondan kalan kırıntılar , işte.
Hızlı okumaya çalışmıyorum aslında. Yabancı isimlere çok takılıyorum uydurma bişey uydurup geçiyorum hatta çoğuna doğru telaffuz etmeye uğraşırsam anladığımı da unutacağım ne gerek var 😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ben okurum evet
Bazen okurum gadası
Hızlı okur ve okuduğumu da anlarım. Aynı zaman da klavye de de hızlı yazarım. Eski bir alışkanlık. Çok kitap okudum zamanında ondan kalan kırıntılar , işte.
Hızlı okumaya çalışmıyorum aslında. Yabancı isimlere çok takılıyorum uydurma bişey uydurup geçiyorum hatta çoğuna doğru telaffuz etmeye uğraşırsam anladığımı da unutacağım ne gerek var 😅
Aslında çokta hızlı değil dk 540 kelime okuyorum 1k yapmaya çalışıyorum ama sayfayı bir bütün olarak algılama faslına henüz adapte olamadım
Hızlı okurum ve anlarım da ama eskiden kalan bir alışkanlık sanki anlamamışım hissiyatıyla tekrar ettiğim oluyor. :D
Yazıyı hızlı okuyunca hem zamandan kazanıyorum hem daha iyi odaklaniyorum hem daha hızlı ve daha kolay anlıyorum
Hem de saatte 250 km/h hızda okurum ama gel gör ki dikkat eksikliği var 😂
Evet. Müzik dinlerken daha hızlı okurum özellikle.
Yo ben tane tane okur, tane tane konuşurum. 🤣
Evet okuyor ve anlıyorum
Evet okuyabiliyorum
Evet çok hızlı okurum
Yavaş ve anlaşılır okuyorum hızlı anlamam
Hızkı okur hızlı konuşurum kimse bişey anlamaz😂
Sakin sakin okurum
Ben genellikle yavaş okurum. Okurken de üzerine düşünürüm
Hızlı okuyorum ve anlıyorum
evet zaten normalde de hizli konusurum
Hayır normal okuyorum
Evet hızlı okuyabilirim
Okuyabiliyorum
Evet
Okurum 😂
Evett
Okurum.