Az sarılmak
Çok sarılmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevdiklerimle çok sarılmak bile az gelir. Sevmediğim istemediğim biri hiç sarılmasın uzak dursun...
Hep ama hep sarılmak istediğim ama sarılamadığım, bana bir o iyi gelecek acılarıma derman olacak olan da kendini öldürdü...
Kendini öldürdü derken mecazi anlamda
Evet...
Önemli olan çok sarılmak ya da az sarılmak değil. Sevdiğine sarılmak. Ama çokça tabii :D
Teşekkür ederim yakışıklı prens :)
Ben teşekkür ederim 😊🌷
Cevap
9Cevap
Gereksiz temas sevmem. Görüp sarılırsın, giderken sarılırsın tamam bitti. Sarhoşken bi sarılma isteği oluyor sadece bende.
Sarhoşken neden oluyor dkdkd
benim sevgilim olsa sımsıkı çok sarılırdım
Azı çoğu yok sarılmak dünyanın en güzel olayıdır gadası
Noktayı koydun
Sevvdiğim insan olduktan sonra kollarımdan bırakmam istemem
Çok sarılmak. Sanki yıllardır bugünü bekliyormuşuz gibi. Yarın birimiz gidecekmişiz de son kez sarılıyormuşuz gibi.
Farkındalık
Ne demek istediğini anlamadım. Rica etsem açıklar mısın?
Sanki yıllardır bugünü bekliyormuşuz gibi. Yarın birimiz gidecekmişiz de son kez sarılıyormuşuz gibi.
Söyledikleriniz farkındalık cümlesi yani o anın kıymetini bilip o anın farkında olup sarılmak
Yorumunuzu güzel demek istedim
Teşekkür ederim
Sevdiğimi çok severim o yüzden fazla sarılma 😀
Sarılmak aşktır gibi oldu djsj
Yani biraz 😄
Ben güvendiğim ve sevdiğim kişilere panda gibi kocaman sarılırım 😂
Oooo güzelmiş dmdm
Öyle😀
Az sarılmak, Bazıları sıkı sıkı sarılıyor ya iç organlarım dışarıya çıkıcak gibi hissediyorum.
Kıyamaz insan ruhlar sarılsıj
Az sarılmak sjks
Az öz …
Kesinlikle
Covidden sonra sarilmayi unuttum ama severim sarilmayi, şöyle vuracaksin bide "oyyy ne özlemişim" felan diyeceksin.🤣
temas çok sevmiyorum ve insanlarıda. arkamdan bıçaklıyorlar..
Nasıl
guvenirsen boku yersin diyorum
Özel mi çok
Özel değilse anlat
özel ve özel oldugu icinde anlatmıcam
Özelse anlatmsnızı istemem zaten
Hep sarılmak daima 404 gibi yapışık olmak😂😊
Aşk 🧡
😍😍
Bu sıcaklarda hiç almayım uzak duruyorum kışın bakarız jdjdj
hic sarilmamak
Hiç hiç mi
Hiç hiç mi…
hic ya uzak olsun herkes 😂
😄 çok uzak
kadınsa çok sarılmak erkekse hiç sarılmamak sadece kadınlara sarılmak bana iyi geliyor
Elbette 😂
Yazın sarılmak berbat sinirleniyorum
Sinir sağlığa zararlı
suluk gibi yapismak kisacasi
Sülük kadar şifalı mı
coookkk daha fazla
Ooooo güzelmiş
tabii
😅
Sana sarılırım
Teşekkür ederim 😅
Çok sarılmak beni güvende hissettiriyor.
Bolluk sarılmak
Bol bol
Bence sıkıca sarılmak
Sımsıkı mı
Orta karar sarılmak
Nasıl oluyor öyleli
İçten sarılmak
İçtenlik
Özlediysek çok sarılma
Özlem
Hı hı en koyusundan
En en en
Evet
çok sarılmak
Doya doya sarılmak
Çok sarılmak
Çok sarılmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?