Güncellemeler
1 yıl
Sigara alkol bile etkilemez bu yaşta
Ciltleri, saçları, yüzleri sağlıktan parlar, hiçbir yaşlılik belirlltisi olmaz. Enerjileri sonsuzdur, bütün gibi fast food yeseler bile 20'li yaşlarda olduklarından asla kalp damar sağlığı sorunu yaşamazlar, hiçbir takviye kullanmadan çok yüksek performansa sahipler. Spora baslasalar bir yılda kolaylıkla fit güzel bir vücut yapabilirler. Bu özelliklere 30 yaşındaki erkek kendini ne kadar iyi bakarsa baksın sahip olamaz.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Her yaşın ayrı güzelliği var
Tamam
Tanri gibi deme dogru degil
Neden dogru değil
Cunku guzelligimiz veya yakisikliliginiz Allahla olculecek seviyede degil.
(Evrenin en yakisiklisi olsalar dahi)
Yakışıklıği demiyorum bu yaşta hicvir şekilde, hastalık olmaz, yorulmaz, zararlı alışkanlıklar zarar vermez erkeğin sağlığina. Bu yüzden tanrı gibi diyorum yani
Yeri geliyor 20 lik delikanli hastaneden cikamiyor.
Ustelik ne kadar dinc olursa olsun, kalbine yedigi bir kursuna bakar.
Bir insanin bir damla gucu Allahla kiyaslanmamali
20'lik delikanlı hastahaneden Çıkamıyor dediğin ne alt tarafı kanserdir en fazla. Kalp damar hastalıklari olmuyor yani cinsel fonksiyonları etkilenmiyor. Kalp damar ttrya sağlığı yerinde olmayanların cinsel hayatı iyi olamaz. 20 yaşında asla damarlar tikanmaz isterse günde üç paket Sigara içsin.. Allah gibi işte zaten Allah demiyorum Allah'a yakın bir güçte küvette olduğunu söylüyorum. Kurşun sıksan ölür ama mesela vatanı sadece genç erkekler koruyor.. insanlık soyu 20. Yüzyıla kadar sadede genç erkeklerden devam etti. 30 yaş ueyunin 100. Yıl önceye ksar insanlık soyuna fayfasu yoktu. 30 yaş üstu adamdan dünyaya gelen çocuklar ucubedir
Kanserdir en fazla derken? Grip der gibi soylemissin😀 genc yasta kalbi sorunlu insan da cok.
Elbette insan gencken yaslilara gore daha kuvvetlidir genelde ama Allaha yakin asla olamaz.
Dusunsene, milyarlarca insan hasa ona saldirsa dahi onu yok edemeyecek bir guce sahip Allah.
Biz ise 1 tanecik kursuna bakiyoruz😀
Evet sonuçta cinsel fonksiyonu etkilemiyor yani erken üremesinii etmesini kanser etkilemiyor. 20 yaşında çocuğun damarları tıkanmaz cinsel fonksiyonu etkileyecek Bir kalp rahatsızlığı olmaz. Bu yüzden tanrısal bir gücü vardır. İnsanlık soyu sadece 20'lu yaşlarda erkeklerden devam etti. Modern tıp denilen iblis icadı çıkana kadar. Ölümle olmak kötü bir şey değildir sonuçta 20 yaşlarda erkek hiçbir takviye almadan doğal cinsel fonksiyonları ile üreyebiliyor. 20 yaşındaki çocuğun kalp rahatsızlığı onun üremesini engelleme Çünkü damar tıkanıklığı değildir. Kalbinde delik vardır, doğuştan kalp kriz anemisi doğuştan kalp kası anomalisi vardır. Hiçbir şekilde damar tıkanmaz Bu yüzden cinsel fonksiyonu etkilenmez
Bu arada gençlerin gücü bilimsel kesin bir şey Allah'ın varlığı kesin değil. Ben inanıyorum ama ağaç Ben inanıyorum ama bu hissi bir şey. Bir yaratıcı olduğuna inanmak iyi geliyor
Damar tikanir mi bilmem ama hastanelerde 20 lik delikanlardan olen cok.
Neyse, full saglikli olsak da hicbirimizin gucu Allahla yarisamaz. Dedigim o 🙂
O yuzden sen de benzetme, Allah muhafaza yanlislikla dinden cikabilirsin.
Var zaten yaraticimiz☺️
İnancini yitirme 🎀
20 yaşındaki erkeğin sağlığı üremesini engellemediği için büyük problem değil. Cinsel fonksiyonunu etkileyen yani yürümesini erkekliğini etkileyen bir hastalığı olamaz. Ama 30 yaşına damarlar tıkanıyor. 30 yaşındaki erkeğin fizyolojisi ile 60-70 yaşındaki adamın aynı ama 20 yaşındakinin farklı. 60 yaşındaki insan keşke 30 yaşında olsam demez çünkü hiçbir fark yok ikisi de yaşlı ama 20 yaşında olmak ister
Bence dedigimi anladin🙂
Hayirli aksamlar
Teşekkür ederim inançliyim bu arada. Benzetme olarak kullandım haklısın yine de uygun bir benzetme olmadı pardon. Hayırlı akşamlar
evet:D: