Kişilik & Karakter Sizi çağırıp da cevap vermeyen insana tavrınız nedir? sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 37 Yapay Zekaya Sor Valla elimde kalırsın he 😂 sabahtan beri bağırıyorum ne var diye cevap versene yani 🙄 Sizi çağırıp da cevap vermeyen insana tavrınız nedir? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Bir daha iletişim kurmam bu kadar basit. 0 0 Yorumla
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Böyle anlamsızca bakarım 😂 1 2 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl 😂😂😂 Yorumla m ByBrawo 1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Rozes52 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Annemin her gün bana mutfaktan uyguladığı yöntem 🤭🤭🤭 2 5 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Benim annem de öyle 🙄 Yorumla Rozes52 1 yıl Bence bu bi taktik 🤣 Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Bir insanın anne olduğu kanıtı 😂🤣 Yorumla Rozes52 1 yıl Gerçek anneler çağırır ve cevap vermez veriyorsa evlatlıksın Yorumla sozsuZzaman 1 yıl He valla 😂🤣 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 1 yıl Çok sinir olurum.. Büyüğüm değilse ağzının ortasına bir tane vurasım geliyor.. 0 0 Yorumla
Renalzey Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 88% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. He annem olur kendisi beni çagırıyor geliyorum yanına ben seni mi çagırdım diyor sonra da üsteliyorim diyor ki neyse 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Çok sinir elimin tersiyle vurmak geliyor. Bir de konuya girip gözüne gözüne bakıyor eeee diyorsun devam et öyle bakıyo sırıtarak 0 0 Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Çok kurumsal bir dille küfür eder uyarırım büyük ihtimalle birdaha yapmaz😃 0 0 Yorumla
ᴋᴇɴᴅɪɴᴇʏᴀʙᴀɴᴄı Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Delleniyorum bunu nedense annem çok sık yapıyor 0 0 Yorumla
Yakisikli_avi Takip Et Xper 3 Yaş: 28 1 yıl Sinirleniyorum hele bi de en rahat pozisyonda yatarken oluyosa bu -rahatımı kolay bulamam- meraktan çatladığım için veya önemli bi şey mi diye yerimden kalkar yanına giderim ve bomboş bi şey için çağırmış olur. NEFFREETTTTTT 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et FenomenMaster Yaş: 43 1 yıl Sinir olurum. Trip yaparım çok net. 0 0 Yorumla
Sonumuzgeldi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Ağzının ortasına bir çarpasım gelir 1 1 Yorumla m MarllboroRed 1 yıl 😅😅 Yorumla
u Dark_Scourge Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Seslenip de ayağına bekleyen ebeveyn :D 0 0 Yorumla
purplewater75 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sinir olurdum ve ona göre tavır alırdım. 0 0 Yorumla
Nazendee10 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Ah anneler ahh😂 annemi tarif etmişsin tam olarak 0 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. kendi tercihi bir kere olur bir daha olmaz 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Yok sayarım abisi 😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bir daha iletişim kurmam bu kadar basit.
Böyle anlamsızca bakarım 😂
😂😂😂
😂😂😂
Annemin her gün bana mutfaktan uyguladığı yöntem 🤭🤭🤭
Benim annem de öyle 🙄
Bence bu bi taktik 🤣
Bir insanın anne olduğu kanıtı 😂🤣
Gerçek anneler çağırır ve cevap vermez veriyorsa evlatlıksın
He valla 😂🤣
Çok sinir olurum.. Büyüğüm değilse ağzının ortasına bir tane vurasım geliyor..
He annem olur kendisi beni çagırıyor geliyorum yanına ben seni mi çagırdım diyor sonra da üsteliyorim diyor ki neyse
Çok sinir elimin tersiyle vurmak geliyor. Bir de konuya girip gözüne gözüne bakıyor eeee diyorsun devam et öyle bakıyo sırıtarak
Çok kurumsal bir dille küfür eder uyarırım büyük ihtimalle birdaha yapmaz😃
Delleniyorum bunu nedense annem çok sık yapıyor
Sinirleniyorum hele bi de en rahat pozisyonda yatarken oluyosa bu -rahatımı kolay bulamam- meraktan çatladığım için veya önemli bi şey mi diye yerimden kalkar yanına giderim ve bomboş bi şey için çağırmış olur. NEFFREETTTTTT
Aynı şekilde karşılık veririm bende
Bir gün boyunca konuşmam :D fotodaki gibi bakarım ona
Sinir olurum. Trip yaparım çok net.
Sonu benim bağırmam oluyor
Ağzının ortasına bir çarpasım gelir
😅😅
Ağzının ortasına çakasım geliyor.
Böyle bakarım ama bir şey yapmam
Küfür ederim ki
Seslenip de ayağına bekleyen ebeveyn :D
Allah cezanı vermesin diyorum
Sinir olurdum ve ona göre tavır alırdım.
Ah anneler ahh😂 annemi tarif etmişsin tam olarak
kendi tercihi bir kere olur bir daha olmaz
Bir daha yüzümü goremez
Yok sayarım abisi 😂
ölseler yardım etmem