Tuhaf biriyle tanıştım ölmeye çalışıyor ve üzgün mü mutlu mu anlayamıyorum?

Öncelikle deli değil ciddi zamanlarda ciddileşiyor ben de deli sanmiştım o yüzden söyleyeyim dedim bu gün evinin bahçesinde küçük bir kutunun içine girerek ölmeyi beklemiş ve kutuyu öyle bağlamış kı açamamış ben evine gelince buldum çıkardım bana dedi ki kutular intihr için iyi bir yöntem değil sırtım ağrıyor bir kaç gün önce de restorandaydik gözünü tavandan çekmiyordu bir anda dedi ki ne kadar güzel tavan ben anlayamadım sonra tam asılmalık ipte çok yakışır ve ilk tanıştığımız gün derede buldum dereye girerek ölmeye çalışmıştı ben onu dereden çıkardım ve tanıştık garip tuhaf biri fakat eğlenceli de yine de sürekli ölmeyi denemesi ve inthar etmenin yollarıyla ilgili kitapları ciddi ciddi alıp okuması aynı zamanda denemesi üzgün mü bu diye sordurtuyor kendime ama eğleniyor gibi de gözüküyor.. bir bilinmez

Tuhaf biriyle tanıştım ölmeye çalışıyor ve üzgün mü mutlu mu anlayamıyorum?
Cevapla