Kendimi dünyanın en acınası gariban insanı olarak görüyorum sizce de öyle değil mi?

Aileden zaten hiç sevgi görmedim hiç arkadaşım da olmadı hiçbir kız benimle arkadaşlık etmek istemedi erkekler zaten beni hiç istemiyorlar beğenmiyorlar yapayalnızım bomboş yaşıyorum insanlara güzel görünmeye çalışıyorum ama bu estetik olmadan imkansız herhalde

Kendimi dünyanın en acınası gariban insanı olarak görüyorum sizce de öyle değil mi?
Cevapla