Herşeyi içimde yaşamaya başladım. Derdimi anlatmak, kafama takılanı söylemek, mutluluğumu, mutsuzluğumu anlatmak içimden gelmiyor?

Bu halime ne demeli? Ne yapmalıyım?

Herşeyi içimde yaşamaya başladım. Derdimi anlatmak, kafama takılanı söylemek, mutluluğumu, mutsuzluğumu anlatmak içimden gelmiyor?
Cevapla