Her dışarı çıktığımda erkeklerin gözü bende oluyor?

Ne zaman dışarı çıksam ya bana bakıyolar dikdik ya da yanıma gelip konuşmak istiyolar gülümsüyorlar acaba neden açık giyinen birisi değilim ona ragmen boyle bakan bır daha bakıyor ego tatmın etmek ıcın soylemıyorum aura denen sey bumu acaba dikkat çekicimi duruyorum konuştuğum tüm exlerim geri dönüyor hep unutamıyorum seni tarzı sozler soyluyorlar ama hepsı yanı valla sasırıyorum

Her dışarı çıktığımda erkeklerin gözü bende oluyor?
Cevapla