Kişilik & Karakter Yaptığınız ironi ciddiye alındığında tepkiniz ne oluyor? ouzinyo Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ben yapmaya devam ediyorum genelde tartışma çıkıyor onada devam ediyorum 💆♂️ Yaptığınız ironi ciddiye alındığında tepkiniz ne oluyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. ben sorun etmiyorum. ama bazıları var ki o kadar uzun zaman arkadaş olmama rağmen yaptığım şaka batabiliyor.. siliyorum direk. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Ben alıngan biriym ironi filan yapmam kimseye şakadan da nefret ederm 2 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl insanlar şaka mı yapıyorum, yoksa ciddi miyim hiçbir zaman anlamayacaklar zaten çünki bende bilmiyorum bunu xhjajjxkckkc 1 0 Yorumla
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/F2VPw0yW3aIBöyle oluyo ifadem 😂😂 0 2 Yorumla ouzinyo 1 yıl ahaha Yorumla m ByBrawo 1 yıl 😂😂😂 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Devam ediyorum ama ciddiye alınırsa söylerim 😂 1 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. gülüp geçerim umurumda olmaz 1 0 Yorumla
_infinitum Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Zirvede bırakıyorum. 2 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Şaşırıyorum çünkü ben olsam bana inanmsm lxlxld 0 5 Yorumla ouzinyo 1 yıl Hayatım yalan dolan var birazda sen oyalan dkdkkd Yorumla Redamancy-4 1 yıl Kdkdkdkdk yani neyime güveniyorlar kdkdk Yorumla ouzinyo 1 yıl Niye kız neyin var kötüledin kendini Yorumla Redamancy-4 1 yıl Kötülemedim dalga geçtim kdkdkdkkd Yorumla ouzinyo 1 yıl 🤦♂️🤦♂️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben sorun etmiyorum. ama bazıları var ki o kadar uzun zaman arkadaş olmama rağmen yaptığım şaka batabiliyor.. siliyorum direk.
Ben alıngan biriym ironi filan yapmam kimseye şakadan da nefret ederm
insanlar şaka mı yapıyorum, yoksa ciddi miyim hiçbir zaman anlamayacaklar zaten çünki bende bilmiyorum bunu xhjajjxkckkc
Böyle oluyo ifadem 😂😂
ahaha
😂😂😂
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bunu kullanıyorum
Devam ediyorum ama ciddiye alınırsa söylerim 😂
gülüp geçerim umurumda olmaz
Zirvede bırakıyorum.
Şaşırıyorum çünkü ben olsam bana inanmsm lxlxld
Hayatım yalan dolan var birazda sen oyalan dkdkkd
Kdkdkdkdk yani neyime güveniyorlar kdkdk
Niye kız neyin var kötüledin kendini
Kötülemedim dalga geçtim kdkdkdkkd
🤦♂️🤦♂️