Güzel değilim ve anne babadan bile sevgi görmedim hep dedikodum yapıldı ve kötülük gördüm ne yapmalıyım estetik dışında?

İnsanlar çok kötü davranıyorlar yemin ederim kimseyle alakam yok ama sürekli birileri ayağımı kaydırmaya çalışıyor iftiraya uğradım kaç kez kendi annem bile hakaret ediyor

Güzel değilim ve anne babadan bile sevgi görmedim hep dedikodum yapıldı ve kötülük gördüm ne yapmalıyım estetik dışında?
Cevapla