İnsanlar niye güzelliğe bu kadar takıntılılar?

Sürekli eleştiriyorlar insanlara görekardeşim benden daha güzel ve sürekli bunu söylüyorlar patavatsız gibi dün bitane kadın geldi misafirliğe durduk yerde "kadınlarda uzun boy avantajdır kardeşin uzun boylu bu güzel bir şey" diyor ben kısayım buna dikkat çekiyor sanki elimde olan birşeymiş gibi

İnsanlar niye güzelliğe bu kadar takıntılılar?
Cevapla