İnsanlar neden bu kadar güzelliğe önem veriyor?

En basitinden güzel bir bebeği herkes sevmek isterken çirkin bebeğe kimse yanaşmıyor. Çocukken başlıyor bu ayrım. Çirkin insanların yaşamaya hakkı yokmuş gibi davranıyorlar. Zorbalayıp hayata küstürüyorlar. İnsanlar çocuk yapmaya korkuyor sırf çirkin çocuk doğurmamak için. Çünkü akran zorbalığı başta olmak her yerde dışlanacak. Erkek veya kız farketmiyor her iki cinsiyet için de geçerli bu söylediklerim. Ben ortalama tipte bir insanım zorbalığa uğramadım ama etrafımda zorbalığa uğrayan kişiler gördüm. Resmen hayata küsüyorlar. Sonra neden bu kadar suç oranları arttı diyoruz. Bence böyle bir ortamda suç oranlarının artması çok normal.
İnsanlar neden bu kadar güzelliğe önem veriyor?
Cevapla