İnsanın duyguları her zaman yüzüne ve beden diline yansır mı sizce?

Kendi isteğiyle bir insan kendini robotmuş gibi gösterebilir mi ki? Gösterirse bunun ne kadar yorucu olduğunu düşünmek bile istemiyorum. İçinde biriktire biriktire kanser olur o kişi heralde geldi depresyon, gelsin öfke patlamaları...

İnsanın duyguları her zaman yüzüne ve beden diline yansır mı sizce?
Cevapla